dannad Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Heisann folkens Jeg er ute etter å kjøpe meg en bærbar PC som for det meste skal brukes til PC-spill. Det jeg lurer på er om denne PC-en (Acer Aspire 5738ZG) vil kunne kjøre det meste av spill på full grafikk og høyest oppløsning? Spill jeg liker og vil ha god grafikk på er blant annet The Elder Scrolls IV: Oblivion, tror dere denne klarer dette spillet? Elkjøp.no har PC-en til kr 5995, er det et lurt kjøp? EDIT: Jeg ser at Elkjøp også selger Acer Aspire 5738G til kr 6995, hva er forskjellen på disse to? Hvilke av dem er det beste kjøpet? Hvis du vet om et bedre alternativ er jeg svært interessert i å vite mer. Budsjettet mitt er på maks 8000 kroner. Takk for all hjelp Endret 30. juni 2009 av dannad Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har en kompis av meg som har den pc'n, tror ikke den kan kjøre absolutt ALT på full grafikk, men nokså mye. Tror dette blir et godt kjøp av deg Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Husker jeg ikke helt feil, så er de 2 maskinene helt identisk på innmaten. Men den til 6995,- har bluray spiller. Tror nok du vil få litt problemer med å spille absolutt alle spill på max på den, men du vil nok klare å kjøre de fleste spill, men ikke på den høyeste grafikken. Skjermkortet som er i den maskinen er jo samme type kort som 9300 kort til nvidia, bare at et er overklokket. Å nvidia sitt 9300 skjermkort er jo ikke et spillekort. Edit: Tror nok du blir fornøyd med maskinen, det tror jeg. Endret 30. juni 2009 av s0lberg Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=104389 Hva med denne maskinen da? Jeg har selv denne, og er stor fornøyd. Veldig stille maskin som jobber raskt. Det er også veldig bra kjølesystem på den. Jeg har ikke brukt min så mye til spilling, men den kjører WOW, BF2 og HL2 på full grafikk Lenke til kommentar
dannad Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jeg tror jeg går for 5738G-en. Jeg regner med at den klarer alle slags strategispill på full guffe (med unntak av Total War-serien). Noen som vet om denne maskinen er stille eller om den blir fort varm? EDIT: Jeg kjøpte meg Acer Aspire 5738G og så langt er jeg fornøyd Takk for hjelpa. Endret 1. juli 2009 av dannad Lenke til kommentar
igxx Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg tror jeg går for 5738G-en. Jeg regner med at den klarer alle slags strategispill på full guffe (med unntak av Total War-serien). Noen som vet om denne maskinen er stille eller om den blir fort varm? EDIT: Jeg kjøpte meg Acer Aspire 5738G og så langt er jeg fornøyd Takk for hjelpa. hei! har selv en acer aspire 5738zg:) den klarer de fleste spill på max:P den lager ikke noen lyd i fra viften og den blir aldri varm:) er utrollig fornøyd med den:) mvh igxx Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er du fortsatt fornøyd med maskinen ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 nå bråker den litt:P ellers kjemme godt fornøyd! Lenke til kommentar
Slushy Snøball Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg har hatt min 5738ZG i et år nå. Kanskje det beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Endret 29. mai 2011 av Sondredb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå