Pop-fiske Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dei har ein god pris på Nokia 5800 der. Men har aldri bestilt derfra før;) Nokon som har gjort det, som veit det er sikkert? Og visst du har gjort det, var leveransen rask? Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dei har ein god pris på Nokia 5800 der. Men har aldri bestilt derfra før;) Nokon som har gjort det, som veit det er sikkert? Og visst du har gjort det, var leveransen rask? Kjøpte en omnia HD fra NetOnNet. De var de eneste som hadde den på lager og jeg betalte 7500kr pr.postoppkrav. Før jeg hadde mottatt telefonen var prisen satt ned 1000kr i nettbutikken deres. Ringte og sa ifra og 4 dager etter var mellomlegget på gammel pris og ny pris tilbake på kontoen min. Har bare handlet den ene gangen der men gode erfaringer fra meg. Slapp til og med å vente på kundeservice på telefon Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Etter min erfaring er NetOnNet en av de sikrere. De har kjapp levering og god kundeservice. De har også veldig gode priser. Du kan trygt handle derfra. Endret 2. august 2009 av abhoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå