Gavekort Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, jeg synes dette spørsmålet passet best her. Uansett, ryker garantien på XFX 4890 om du overklokker det med Rivatuner? Og vil de kunne sniffe inni biosen om jeg har overklokket det uten voltmod? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Garantien forsvinner dersom du gjør dette ja. Det er ikke sikkert de tar seg bry med å finne ut nøyaktig hvordan skjermkortet ble ødelagt, men dersom du har overklokket det, påstår at du ikke har gjort det og krever det på garantien ligger du dårlig an. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Garantien forsvinner dersom du gjør dette ja. Det er ikke sikkert de tar seg bry med å finne ut nøyaktig hvordan skjermkortet ble ødelagt, men dersom du har overklokket det, påstår at du ikke har gjort det og krever det på garantien ligger du dårlig an. de kommer jo aldri til å finne det ut hvis kortet tar kvelden^^ Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Dersom de vil finne ut av det så gjør de nok det. *EDIT Men du har rett i at sjansen er ikke særlig stor. Endret 30. juni 2009 av Palme Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Jaja, men hadde ikke planer om å klokke det noe særlig uansett. Jeg kjøpte jo xXx-versjonen så det går knapt å klokke 10Mhz før feilene kommer. Men det er logisk at de ikke liker klokkere, siden da får de ikke solgt fabrikk-klokkede kort. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Overklokking er vel å anse som brukerfeil, så reklamasjon kan du se langt etter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Jojo, men jeg tenkte på garantifeil som ikke skyldes av overklokking, men jeg hadde f.eks overklokket kortet for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå