Kate1 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, Hvert år blir det holdt en årlig konkurranse der jeg bor. Konkurranse er en form for hinderløype som foregår i havnebassenget både på land og i vann. Så spørsmålet mitt er: "Hvilke muskler bør jeg trene for å komme meg så høyt opp på pallen som mulig? Link gjerne til andre tråder med øvelser ovs." Link til video (filmen er ikke min, det er ikke jeg som filmer, og det er heller ikke jeg som er på video. Denne er ganske gammel, men løypa ser nesten helt lik ut): Håper på rask tilbakemelding! Takk for at du leste dette Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Muskler? Ser ut som mye timeing og balanse. Lenke til kommentar
Kate1 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Muskler? Ser ut som mye timeing og balanse. ok? Vet du om noen gode måter å trene balanse? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 kan kjøpes på sportsbutikker. Ikke salto osv, men gå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå