Furyfax Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hei! Hvor finner jeg fargekoden på fargen på bilen min? Skal lakkere noen øyelokk til bilen men er usikker på fargekoden. Se bilde av bilen. Endret 30. juni 2009 av Furyfax Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fargekoden mener jeg skal stå på en lapp ved reservedekket. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du skal ha fargekoden din i service-heftet og bak under teppet med reservedekket som han over her skrev! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Jepp, det stemmer. Fant ut av det igår Takk for hjelpen! Gleder meg til å få øyelokk på den! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Post ett "etter-bilde" også da Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Dårlige lysforhold, tok bilde meget seint ikveld. Men man ser iallfall hvordan det ser ut.. Eg er iallfall fornøyd. Lasta opp to bilder slik at man får et helhetsinntrykk. Endret 7. juli 2009 av Furyfax Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Pen bil! ABT er rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå