fenderebest Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, satt og spillte Backpacker 2 og skulle prøve jobben som "Programmerer" Tilslutt fikk jeg jobben om å programmere en lystavle som vises her: Nå er selve syntaksen grei nok, det jeg ikke helt skjønner er hva man faktisk skal gjøre. Det mest opplagte ville ha vært å programmert et spesielt mønster i lystavlen men klarer ikke å finne dette noensted. Den nederste tavlen som har noen lys som lyser opp ser ut til å bare være som en hjelpefunksjon for å vise hva kommandoene gjør. Om jeg kopierer det mønsteret nedenfor skjer ingenting. Forøvrig kan du trykke på knappene CHECK, TEST og CLEAR. Hva CHECK gjør er jeg enda usikker på men jeg antar det er denne du trykker på når du mener du har programmert ferdig lysttavlen. TEST brukes for å kjøre de instruksene du har programmert og vise det på din egen lystavle. CLEAR slår av alle lysene og resetter tavlen. Mulig det jeg skal gjøre er veldig opplagt og jeg tenker for vanskelig men all hjelp godtas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå