Monicaott Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette er kanskje et veldig teit spørsmål, men det har seg slik at jeg for første gang skulle følge etter å prøve den såkalte selvbruningen alle bruker, og når jeg kom til butikken var butikkdamen veldig med og hun visste tydeligvis hva som passet til min hud. Hun viste meg en spray som kostet 350,-, og som skulle passe perfekt til kroppen min. JEg må også legge til at dette er en butikk med rykte for å kunne mye om sminke og slike ting. Når jeg kom hjem og tok den på meg, så ble den knallorange, og hvertfall 20 ganger mørkere enn det hun foreslo. Hun sa det skulle se ut som du ble brun, men ikke sånn " wooooow!". Jeg ser skitten ut. Det er skjolder overalt. Og det er alt for mørkt. Kan jeg klage for å få tilbake pengene eller bytte ut produktet, fordi hun har lurt/sagt feil? En butikkdame skal jo selge rett produkt. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det skal hun helt klart. Har du fulgt veiledningen til punkt og prikke så ville jeg klaget. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er usikkert om du kommer noen vei her. Det er ingen andre enn du og ekspeditøren som vet nøyaktig hva som har blitt sagt mellom dere og om du har blitt forledet på noen måte. Disse produktene inneholder jo dessuten en forklaring og ansvarsfraskrivelse i og med at man aldri kan garantere at de fungerer likt hos alle som bruker dem. Det kan hende de gir deg pengene tilbake for å få saken ut av verden uten støy men det kan bli vanskelig for deg om de setter seg på bakbeina. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg fikk ordna det! Det er så fint at det fakitsk er noen snille butikkmedarbeidere her i verden som skjønner seg på kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå