Cjaay90 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg har hatt Fatal1ty USB Gaming Headset HS-1000, i et halvt år nå, å har bare ignorert noe som har plaget meg no immari, når jeg bruker headsetet så bare just like that blir lyd pitchen, eller frekvens, skyhøy, sån at alle lyder blir utrolige skarpe å lyse, når noen snakker snakker de som man gjør når man spoler noe så det går fortere. Så etter 3 sekunder, gå lyden nedover sakte, til den når et punkt, da blir frekvensen eller pitchen utrolig lav, så alt får utrolig mørk stemme, som om det går sakte. Vet ikke om det er frekvens eller pitch det heter, men forhåpentligvis skjønner dere hva jeg mener. Det jeg pleier å gjøre for å fikse det er å ta ut usb kabelen i 10 sec, så putte den in igjen, da fikser det seg.. Noen ganger. Er det noen som har en annelse om hva det kan være, er utrolig irriterende når dette skjer i midten av et spill. Håper virkelig på svar Dene ble postet feil sted, vet ikek åssen jeg sletter den. Eller flytter den. Så lager et nytt emne i riktig kategori. Endret 30. juni 2009 av Cjaay90 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå