Sk!ppy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hei. Jeg skal til mine besteforeldre neste uke, og skal seffølgelig ha med meg laptop. For at jeg skal ha internett, og være på diskusjon må jeg sitte UTE, og det er ikke alltid like hyggelig å sitte ute om natten, med alle vepsene og sånnt, for man sitter ikke på pc i ferien, når det er sol? Så jeg lurte på om det var mulig å lage en form for mottaker som tar imot alt av wlan signaler, og har en usb ledning eller lignende inn til min pc, som da funker som vanlig. Hvor mye ville dette kostet? da jeg er ganske sikker på at det finnes allerede? Er villig til å lage noe selv. TaKk på forhånd Endret 30. juni 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
VD Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Kjøp ett vanlig usb kort og forleng med en usb kabel =) usb dogle Kabel Mulig at en slik kabel også følger med men pass på lengden Endret 30. juni 2009 av VD Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Sweet! hadde det kanskje vært mulig å bruke en ruter? bare sånn for å være litt gjerrig.. har 1x D-Link ruter, og 1x Speedtouch THOMSON ST780 Husker ikke modelnavn på d-link'en har jo trådløst nettverkskort, med for dårlig rekkevidde, huset er omringet av masse trær, derfor forlengelse på mottaker Fant ut at det er noe som heter Bridge mode, skal se om en av ruterne har det. Endret 30. juni 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sweet! hadde det kanskje vært mulig å bruke en ruter? bare sånn for å være litt gjerrig.. Skjekk denne linken. Ganske enkelt å få til om du kan lodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå