Gå til innhold

hva drømmte du i natt?

Anbefalte innlegg

HAHA, hadde jeg sett denne tråden for et halvt år siden hadde den nå hatt 15 sider minst for jeg drømmer hver *banneord* natt! :p har gjort det i mange måneder nå. Drømmer så sykt mye, drømmer er det som holder livsmotet mitt godt oppe, skulle bare ønske jeg kunne tatt mer ut av det og brukt i hverdagen, men jeg glemmer jo 98,5 prosent :dontgetit: det siste jeg husker jeg drømte var .. :hmm: hm, kommer ikke på så mye nå :( men jeg husker at en gang hadde jeg en sinsykt sterk drøm hvor jeg følte at hele universet spolte tilbake til start, en følelse av å sitte i en regnbue og se terreng og landskap spole tilbake i en flammende effekt eller hvordan jeg skal si. En guddommelig følelse. Jeg har sikkert noe/mye å komme med i denne tråden senere når jeg drømmer noe nytt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Drømte at jeg hadde en helt annen familie enn det jeg egentlig har. Alt var veldig kaotisk og jeg satt meg inn i en ganske fin bil. Inni den bilen var det en stoooor sal, med konserter, kino og masse folk. De fleste av vennene mine var der også. Mine foreldre, som jeg ikke kjente i drømmen, fortale at de hadde reist jorda rundt med denne bilen, heeelt alene, og jeg kunne bare tenke meg alt det rare de hadde gjort i denne bilen. Jeg ble skikkelig fascinert og våkna av at bilen begynte å spille musikk. (Og det var noen som spilte piano utenfor mitt ordentlig rom, så jeg våknet :D )

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

I går fikk jeg melding fra Norsk Tipping om at det kanskje blir et møte etter at jeg sendte de et konsept der deler av konseptet har kommet i en drøm jeg hadde i sensommer :) De ville jeg skulle sende dem all info om ideene mine til lotterikonseptet. Jeg har jo gått og dagdrømt om å sitte på viktig møte om noe jeg har fått til selv, så kanskje det går i oppfyllelse :)

Ganske kult, tenk om jeg tjener noe på drømmene mine! :D Hu som skrev Twilight filmene sa jo også at hu fikk inspirasjonen og ideen i en drøm. Drømmer kan være mer verdt enn underholdning ;)

Får vel si hva jeg drømte i natt også selv om jeg ikke husker så mye.

Men det var litt spesielt. Det har flere ganger skjedd at jeg våkner opp og føler jeg har drømt om en genistrek, men som jeg har glemt. Slik var det i natt også. Jeg husker til og med tankene mine i drømmen. Jeg tenkte at jeg hadde funnet opp noe, men så ble jeg litt skuffet at det var funnet opp fra før. Men da jeg våknet tenkte jeg meg om og fant ut at dette slettes ikke er funnet opp. Men da hadde jeg allerede glemt det meste. Det var et eller annet konsept til internett. Kanskje det var et "Flash Forward" og at jeg vil oppleve dette i fremtiden, men da er det jo litt kjedelig at jeg har hatt ideen på tunga, men så kommer det noen før meg fordi jeg ikke husker drømmen :p litt krunglete forklart men.

Og så drømte jeg noe om landslaget til Brasil. Kaka skulle få 5 straffespark i bursdagsgave. :p Føltes som om vi var tildels i et dataspill. Kanskje det var noe jeg spillte på pcen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...