Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg husker ikke. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Husker du ikke hva du drømte er det vel ikke noe vits å skrive her? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Husker du ikke hva du drømte er det vel ikke noe vits å skrive her? enig med den der! Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 At jeg fikk meg baby Gratulerer Hehe, synes det var veeeldig kjedelig å våkne jeg Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 At Tore På Sporet ringte på døra Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 At Tore På Sporet ringte på døra HAHA :!: Eid. Da hadde jeg våknet svett og livredd tror jeg. Lenke til kommentar
andymann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Drømte at jeg stjal dama til en buddy under jorden undergang. Han ble forbanna, og beit meg i øret Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jaa.... I natt eg drøymde noko som eg aldri har drøymt før, eg drøymde det var fred på jord, ja, fred i nord og sør. Eg såg ein stor og vakker sal, der statsmenn sat i rad, så skreiv dei på eit dokument og reiste seg og sa: ”Her finst ikkje soldatar meir, her finst 'kje meire gevær, og ingen kjenner lenger tildet ordet militær”. I bygd og by, i nord og sør gjekk folk og sang og lo, og svart og kvit gjekk hand i hand og åt ved same bord. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1030102&hl= *KACHING* Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Drømte at jeg kom for sent til skolen, så jeg gikk hjem å henta bilen slik at jeg rakk skolen. Var den fine Deloreanen fra en vis film så forklarer en del Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Drømte at jeg gikk rundt og kalte folk for ostepopp Endret 12. september 2009 av Tordval Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Drømte at jeg gikk rundt og kalte folk for otepopp He he otepopp???? liksom ostepopp eller? Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Drømte at jeg gikk rundt og kalte folk for otepopp Haha (klarer ikke å stoppe å le)jeg husker ikke no av det jeg drømte i natt Endret 8. september 2009 av XAndy Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hadde verdens beste drøm. Vant i lotto og kjøpte drømmebilen min og kjørte rundt i den =D Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hm... den merkeligste drømmen jeg har hat på lenge var vel da jeg spiste middag med kongen det ble servert både blåskjell og biff Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ...At jeg mista alle classene mine i Cod WaW Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jag stod ensam på en stor åker. Framförmig stod en åkerbit med flertalet lersediment inbakade, arrangerad på en ålderdomlig ställning av trä. Jag skrapade bort lager för lager utav den yttersta leran med en rostig spatel, letandes efter fornnordiska bältesspännen och smycken. Plötsligt stod jag utanför en jättelik lada, som av någon outgrundlig anledning hade ett stort fönster som nådde bortåt taket och nedåt marken. I detta hus stodo en bonde förförad, när han såg hur vardagliga tingestar tycktes sväva inför honom. Bakom Bonden uppdagade sig då plötsligt en figur, klädd i svart munkhufva och plädliknande klädedräkt. Hela mitt blickfång närmade sig sakta denna figur, tills det att jag stod öga mot öga med honom. Han yttrade en mening - som i mina öron lät som finska - och tynade sedan bort. Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 At jeg spilte på en GUL ps3, wtf hahah, fatter ikke hvor det kom fra :!: :!: Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Drømte at jeg hadde sex for første gang jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå