superkaisa Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fortell om dine drømmer! alle du husker kom med de Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 drømte at jeg satt på med noen kompiser også kjørte vi rundt omkring, parkerte og gikk ned en halvbratt bakke fordi vi skulle eta mat av no slag skjedde masse smårare ting på veien som jeg egentlig ikke helt husker, også våkna jeg. ikke veldig interessant egentlig. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 fint at du delte Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Drømte at eg var på eit hotell der det berre var ungdommer som kunne bu. Hotellet var fullt av pubber, kiosker. Gjennom hotellet gjekk det ei vannsklie. Hugsar ikkje stort meir. Hugsar at eg puttet ein tube med baconost i microen på rommet til ein kompis, han lo. Endret 3. juli 2009 av xersess Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg drømte at jeg måtte vise Alan Jackson hvordan klimaanlegget hans funket.. Endret 3. august 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 For en stund siden drømte jeg at jeg var ute og kjørte på E6, en klar og fin sommerdag og ingen andre biler på veien. Jeg er glad i å kjøre fort, så jeg tråkka på. Noen hundre meter lenger nedover veien dukker det plutselig opp en unge midt i veien og rett før jeg skreller han av veibanen ser jeg han gliser med et litt morbid uttrykk i ansiktet. Deretter tenkte jeg at jeg måtte komme meg av veien før noen oppdaget dette her og jeg skulle gjemme meg bak en låve. Men - på vei til låven skreller jeg ned en unge til. ...så våkna jeg. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 I natt drømte jeg at Arnold Schwarzenegger var vikar på skolen min, og i friminuttene solgte han moreller fra en bod... Begynner å sette spørsmålstegn ved intelligensen min... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 I natt drømte jeg at Arnold Schwarzenegger var vikar på skolen min, og i friminuttenesolgte han moreller fra en bod... Begynner å sette spørsmålstegn ved intelligensen min... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Eg drøymde at eg hadde sex i ein bil. Endret 4. august 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 At jeg fikk meg baby Gratulerer Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Drømte at en kvinnelig vampyr prøvde å voldta meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg husker ikke. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 ha ha rare drømmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg husker ikke. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg drømte at jeg ankom skoleskipet som jeg er kommet inn på, og der fikk jeg en traaaang, knøttliten lugar, og da vi kom opp i spisesalen var det en liten "kantine", der sto' det no'n "budeier" og solgte boller og andre søtsaker av det slag. Jeg tilba den ene damen en tyvekroning for en eller annen firkantet bolle med fargerikt strø på, men hun ville ei ta imot penga og ga meg bollen gratis. Jeg fant ut etter jeg hadde tatt meg en bit at det var en eller annen slags væske i bollen, som gjorde at dem som jobbet der kunne kontrolere oss. Altså, dem hjernevasket oss Lederen for det hele var en eldre kar i en militæruniform av ett eller annet slag, og han hadde en snerten liten bart. Han lignet ganske så mye på vår kjære Kong Olav Det siste jeg husker er at dem helte no'n øyendråper i øya på meg, også slukna jeg, før jeg til slutt våknet. Skummel liten drøm det der... Endret 9. august 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg husker ikke. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) At jeg fikk meg baby Gratulerer HAHAHA Ihvertfall.. I natt drømte jeg ikke noe spessielt, men for en stund siden hadde jeg en sjuk drøm Det ringte på døra, så gikk jeg å lukket opp. Der sto Robert Burås og Kristopher Schau og ville ha meg med ut for å skate, (?) men så voknet jeg sjeldent jeg ler av mine egene drømmer, men dette... leif Endret 9. august 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå