Gå til innhold

hva drømmte du i natt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drømte at jeg satt på med noen kompiser også kjørte vi rundt omkring, parkerte og gikk ned en halvbratt bakke fordi vi skulle eta mat av no slag :p skjedde masse smårare ting på veien som jeg egentlig ikke helt husker, også våkna jeg. ikke veldig interessant egentlig.

Lenke til kommentar

Drømte at eg var på eit hotell der det berre var ungdommer som kunne bu. Hotellet var fullt av pubber, kiosker. Gjennom hotellet gjekk det ei vannsklie. Hugsar ikkje stort meir. Hugsar at eg puttet ein tube med baconost i microen på rommet til ein kompis, han lo.

Endret av xersess
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For en stund siden drømte jeg at jeg var ute og kjørte på E6, en klar og fin sommerdag og ingen andre biler på veien.

Jeg er glad i å kjøre fort, så jeg tråkka på.

Noen hundre meter lenger nedover veien dukker det plutselig opp en unge midt i veien og rett før jeg skreller han av veibanen ser jeg han gliser med et litt morbid uttrykk i ansiktet.

Deretter tenkte jeg at jeg måtte komme meg av veien før noen oppdaget dette her og jeg skulle gjemme meg bak en låve.

Men - på vei til låven skreller jeg ned en unge til.

...så våkna jeg.

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg ankom skoleskipet som jeg er kommet inn på, og der fikk jeg en traaaang, knøttliten lugar, og da vi kom opp i spisesalen var det en liten "kantine",

der sto' det no'n "budeier" og solgte boller og andre søtsaker av det slag. Jeg tilba

den ene damen en tyvekroning for en eller annen firkantet bolle med fargerikt strø

på, men hun ville ei ta imot penga og ga meg bollen gratis. Jeg fant ut etter jeg

hadde tatt meg en bit at det var en eller annen slags væske i bollen, som gjorde at dem som jobbet der kunne kontrolere oss. Altså, dem hjernevasket oss :ermm: Lederen for det hele var en eldre kar i en militæruniform av ett eller annet slag, og han hadde en snerten liten bart. Han lignet ganske så mye på vår kjære Kong Olav :ermm:

Det siste jeg husker er at dem helte no'n øyendråper i øya på meg, også slukna jeg,

før jeg til slutt våknet.

Skummel liten drøm det der... :scared:

Endret av TheIdanator
Lenke til kommentar
At jeg fikk meg baby :love:

Gratulerer :D

HAHAHA :rofl:

Ihvertfall.. I natt drømte jeg ikke noe spessielt, men for en stund siden hadde jeg en sjuk drøm

Det ringte på døra, så gikk jeg å lukket opp. Der sto Robert Burås og Kristopher Schau og ville ha meg med ut for å skate, (?) men så voknet jeg :cool: sjeldent jeg ler av mine egene drømmer, men dette...

leif

Endret av sandinista
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...