Gå til innhold

Bestilling fra Amentio. fail på lager?


Anbefalte innlegg

Det kan kanskje hjelpe å repetere det igjen og igjen slik at alle får det med seg :

 

Amentio har IKKE eget lager - de kjøper/videreselger varer fra forskjellige grossister/leverandører de har avtaler med.

 

Du betaler ofte noe mindre, kan oppleve å få varene utrolig raskt, eller sent - alt ettersom. Rekorden for leveranse hos meg er bestilling og levering på døren samme dag. Personlig har jeg bare gode erfaringer med dem, men de har også fått utrolig mye pepper nettopp som følge av slike saker som trådstarter opplever.

 

Kjøper du varer som ingen andre leverandører har, vel da løper du en risiko for at Amentio i realiteten heller ikke har dem (men det kan variere). Er det derimot snakk om varer som veldig mange andre har på lager..vel da løper du som regel ingen risiko for å vente på varene...og er det billigere på Amentio er det bare å slå til.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amentio som alle andre Norske webshops leverer noen varer direkte fra leverandør, mens de kjøper inn endel nisjevarer til eget lager. Jeg har bygd endel PCer som jeg har bestilt fra forskjellige webshops, og det pleier alltid ordne seg etter en telefon hvor du får litt innside informasjon om når varen har fått bekreftet ankomstdato.

 

PS: Det er ikke webshops som setter estimerte datoer, men leverandørene. Disse blir igjen speilet ut på webshopene.

Lenke til kommentar
Amentio som alle andre Norske webshops leverer noen varer direkte fra leverandør, mens de kjøper inn endel nisjevarer til eget lager.

Det er vel feil å si dette om alle andre norske webshoper. Det er flere som kjører eget lager.

Men Amentio med flere kjører webmercs som er et billig og etter min mening dårlg system for å speile leverandører.

Gå til webmercs.no for å se mer om systemet og se alle leverandører og butikker som benytter dette.

Lenke til kommentar

Nok en gang skuffer Amentio. Nå står det at hovedkortet er utsolgt og at det er ubestemt tid på når de får inn igjen. Det var 9 stykker da jeg bestilte

 

 

FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU YOU AMENTIO

 

Jeg sendte et klage''brev'' (epost) til Amentio i går og sa at de bruker veldig lang tid. Men på mandag sa de jo at de skulle sende varene! Så da skrev jeg også i eposten at jeg gjerne ville ha sporingsnummeret. Jippi tenkte jeg. Men hva fikk jeg i svar nå?

Hei,

 

Alle varene har ankommet vårt internlager, så det ligger klar til pakking og vil bli sendt iløpet av dagen.

 

SAMME SVAR FIKK JEG PÅ MANDAG! OMFG!!!

post-162464-1247145851_thumb.jpg

post-162464-1247145854_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...