Gå til innhold

Heavenly Sword - anbefales!

-iL-

Anbefalte innlegg

888284148_596e344051.jpg

Fant ingen egen tråd om dette, kanskje ikke så rart, da det ikke slo så veldig bra an og fikk lunkne kritikker.

Selv elsker jeg sloss spill i genren God of War, Conan, Viking: Battle For Asgard, Spartan:Total Warrior (Xbox 1), osv...

Heavenly Sword selges nå til under 20£ og dermed kjøpte jeg det.

Etter og ha spilt det igjennom vil jeg anbefale dette. Involverende og "morsom" historie, med klin gærne karakterer både på den

"gode" siden og bad guys.

Vurderer faktisk og spille igjennom på nytt på hardcore mode. (da spillet er ganske lett)

Eneste jeg har å utsette er de til dels lange CGI sekvensene som ikke går ann å skippe, og spillet er ikke det lengste.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HS var faktisk det første spillet jeg kjøpte til PS3 og er etter min mening undervurdert.

Å ta seg tid til å sette seg inn i og lærer alle comboene er viktig for å få en god opplevelse. Selvsagt kan man smashe løs på knappene, men opplevelsen blir ikke den samme.

Har forresten aldri vært så sår på fingrene som etter at jeg var ferdig med spillet :roll:

Synes historien var bra, men det er forresten ingen CGI sekvenser i spillet. Alt er laget med ingame grafikkmotor.

Spillet har noe av det beste ansiktsanimasjonene som er laget for spill og Kai er jo bare en utrolig karakter :love:

Lenke til kommentar

Kai er vanvittig. Så gal så gal :D

Hvem er voice actor for Nariko foresten? Stemmen er utrolig kjent

Jeg fikk aldri til det der med super specials eller hva det heter, selv om jeg tilslutt låste opp level 3 av de.

Lenke til kommentar
Hvem er voice actor for Nariko foresten? Stemmen er utrolig kjent

Spilte du med norsk eller engelsk tale? Vet i hvert fall at det er Anna Torv som er stemmen til Nariko på engelsk. Den norske stemmen vet jeg ikke hvem tilhører.

Jeg er en stor motstander av dubbing, så det går i engelsk ja.

Anna Torv! Fra Fringe! Selvsagt! Det var der jeg har stemmen fra. Hun ligner jo faktiskt litt også, bortsett fra det røde håret da hehe.

Lenke til kommentar

yes da, endelig en fan av hack and slash..HS er ganske fett spill, jeg gjennom med en gang jeg kjøpte.. vil ikke si at hs er undervurdert. synes spillet er fett, eneste som tok tid var bohan, altså den siste formen.. CGI er helt utrolig ja.

kjøp deg DMC1-4(devil may cry) og onimusha 1-4 hvis du har 60gben.

ninja gaiden sigma og x-men wolverine og x-blades.

takk for at du introduserte vikings for meg, har testa conan litt også, på demon da..

det var faktisk dmc4 som fikk meg til å like hack and slash

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

jepp. god of war og dmc4 er best i denne sjangern. jeg har bare ps3 mens Spartan:Total Warrior på ps3? og vikings?

men få med deg trailerne og liitt ing gameplay fra bayonetta og sjekk dantes inferno som kommer 2010. så kommer castlevania lords of shadows etterhvert..

og skjønner ikke hva du mener, komboene og special er helt syke, yamoto.. bossene og mameplatet er epic, spessielt sistebossen.

men det er smak og behag innen hack n slash også.

Lenke til kommentar

tja, jeg vil ikke definere den genren som hack&slash egentlig men men :p

Spartan:Total Warrior er bare på XBOX så vidt jeg vet

edit; nei der tok jeg feil! Den finnes til Gamecube og PS2 også!

Dermed får man spilt det på PS3 med en PS2 komptabiel PS3

edit2: Play.com har den til 4.75£ dog det er playtrade.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Jeg må også slenge meg med her!

Aldri helt skjønt hvorfor den har fått så "lunkne" kritikker.. selv storkoste jeg meg med spillet og det står fortsatt i minnet som er knall spill!!

Likte personlighetene, og likte slossingen.. synes det var en god balanse mellom "button smashing" (vet ikke helt hva det heter), og "avansert combo" (vet ikke helt hva det heter heller, egentlig..) ..det er ikke BARE å trykke, men det er heller ikke så vanskelig å lære seg diverse fete, kule triks (som på andre "combo-spill").. koste meg veldig med spillet! Ønsker meg svært en oppfølger, men.. ja.. vet jo ikke helt om det skjer, liksom..

:w00t:

Lenke til kommentar

det er jo action og adventure,men det er hack n slash også.

dynasty er langt unna denne sjangern. gjør litt research før du kommer med slike uttalser da.pga det virker ikke som du vet hva kack n slash er. men man har sinemeninger ja.

men dette blir mye OT. så jeg tenke jeg kommer til å lage en topic om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...