-iL- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Fant ingen egen tråd om dette, kanskje ikke så rart, da det ikke slo så veldig bra an og fikk lunkne kritikker. Selv elsker jeg sloss spill i genren God of War, Conan, Viking: Battle For Asgard, Spartan:Total Warrior (Xbox 1), osv... Heavenly Sword selges nå til under 20£ og dermed kjøpte jeg det. Etter og ha spilt det igjennom vil jeg anbefale dette. Involverende og "morsom" historie, med klin gærne karakterer både på den "gode" siden og bad guys. Vurderer faktisk og spille igjennom på nytt på hardcore mode. (da spillet er ganske lett) Eneste jeg har å utsette er de til dels lange CGI sekvensene som ikke går ann å skippe, og spillet er ikke det lengste. Endret 1. juli 2009 av -iL- Lenke til kommentar
praystation Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 HS var faktisk det første spillet jeg kjøpte til PS3 og er etter min mening undervurdert. Å ta seg tid til å sette seg inn i og lærer alle comboene er viktig for å få en god opplevelse. Selvsagt kan man smashe løs på knappene, men opplevelsen blir ikke den samme. Har forresten aldri vært så sår på fingrene som etter at jeg var ferdig med spillet Synes historien var bra, men det er forresten ingen CGI sekvenser i spillet. Alt er laget med ingame grafikkmotor. Spillet har noe av det beste ansiktsanimasjonene som er laget for spill og Kai er jo bare en utrolig karakter Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Kai er vanvittig. Så gal så gal Hvem er voice actor for Nariko foresten? Stemmen er utrolig kjent Jeg fikk aldri til det der med super specials eller hva det heter, selv om jeg tilslutt låste opp level 3 av de. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvem er voice actor for Nariko foresten? Stemmen er utrolig kjent Spilte du med norsk eller engelsk tale? Vet i hvert fall at det er Anna Torv som er stemmen til Nariko på engelsk. Den norske stemmen vet jeg ikke hvem tilhører. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvem er voice actor for Nariko foresten? Stemmen er utrolig kjent Spilte du med norsk eller engelsk tale? Vet i hvert fall at det er Anna Torv som er stemmen til Nariko på engelsk. Den norske stemmen vet jeg ikke hvem tilhører. Jeg er en stor motstander av dubbing, så det går i engelsk ja. Anna Torv! Fra Fringe! Selvsagt! Det var der jeg har stemmen fra. Hun ligner jo faktiskt litt også, bortsett fra det røde håret da hehe. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) yes da, endelig en fan av hack and slash..HS er ganske fett spill, jeg gjennom med en gang jeg kjøpte.. vil ikke si at hs er undervurdert. synes spillet er fett, eneste som tok tid var bohan, altså den siste formen.. CGI er helt utrolig ja. kjøp deg DMC1-4(devil may cry) og onimusha 1-4 hvis du har 60gben. ninja gaiden sigma og x-men wolverine og x-blades. takk for at du introduserte vikings for meg, har testa conan litt også, på demon da.. det var faktisk dmc4 som fikk meg til å like hack and slash Endret 1. juli 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 DMC ser for dame-gay aktig ut for meg. Hvis du ikke har spilt Spartan:Total Warrior så har du gått glipp av noe, siden av God of War, er det det beste spillet etter min mening i denne genren. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 jepp. god of war og dmc4 er best i denne sjangern. jeg har bare ps3 mens Spartan:Total Warrior på ps3? og vikings? men få med deg trailerne og liitt ing gameplay fra bayonetta og sjekk dantes inferno som kommer 2010. så kommer castlevania lords of shadows etterhvert.. og skjønner ikke hva du mener, komboene og special er helt syke, yamoto.. bossene og mameplatet er epic, spessielt sistebossen. men det er smak og behag innen hack n slash også. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) tja, jeg vil ikke definere den genren som hack&slash egentlig men men Spartan:Total Warrior er bare på XBOX så vidt jeg vet edit; nei der tok jeg feil! Den finnes til Gamecube og PS2 også! Dermed får man spilt det på PS3 med en PS2 komptabiel PS3 edit2: Play.com har den til 4.75£ dog det er playtrade. Endret 1. juli 2009 av -iL- Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 det er hack n slash. det kan vel mange andre si også... men jeg skal kjøpe spartan og viking... og takk for linken:) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hack&slash-genren får et kraftig oppsving fremover med både God of War 3, Bayonetta, Dante's Inferno og Darksiders. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) darksiders? må sjekke det ut på tube og ja gow3 er et must... sjekk ut castlevania lord of shadows,men det kommer sent i 2010.. Endret 3. juli 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 E3 09: God of War III vs Bayonetta vs Dante's Inferno vs Darksiders Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg må også slenge meg med her! Aldri helt skjønt hvorfor den har fått så "lunkne" kritikker.. selv storkoste jeg meg med spillet og det står fortsatt i minnet som er knall spill!! Likte personlighetene, og likte slossingen.. synes det var en god balanse mellom "button smashing" (vet ikke helt hva det heter), og "avansert combo" (vet ikke helt hva det heter heller, egentlig..) ..det er ikke BARE å trykke, men det er heller ikke så vanskelig å lære seg diverse fete, kule triks (som på andre "combo-spill").. koste meg veldig med spillet! Ønsker meg svært en oppfølger, men.. ja.. vet jo ikke helt om det skjer, liksom.. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 hack and slash heter genren. det burde enkli bli laget en tråd om hack n slash der vi kan diskutere om spill,tips osv og anbefaler av spill. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 jeg vil påstå at dette spillet faller inn under Action/Adventure mer enn Hack&Slash. Dynasty Warriors er rent hack&slash spill feks. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 det er jo action og adventure,men det er hack n slash også. dynasty er langt unna denne sjangern. gjør litt research før du kommer med slike uttalser da.pga det virker ikke som du vet hva kack n slash er. men man har sinemeninger ja. men dette blir mye OT. så jeg tenke jeg kommer til å lage en topic om det. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...and-Other-Stuff Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen steder som selger dette billig om dagen ? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 play.com vil jeg tru,gamestop muligens. jeg kjøpte det når jeg så det i en butikk. det var faktisk en kompis av meg som synes det var bra.så jeg kjøpte det. hs er av de beste hack n slash spilla.råe kmboer bra storyline.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå