huztla Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Sjekk denne linken! http://www.mobiltech-media.com/main.asp?Pa...ecFront&SecID=2 !!! Her er det sinnsykt med billig dvd media. Det eneste neagative er at det er i sverige, og hvis dere bestiller det hit til norge kommer norsk moms i tillegg! Men for dere som bor i nærheten av strømstad eller har planer om en liten poltur kan gjøre som følger: : Be om post restante til strømstad! Det som skjer da er at dvdene blir sendt til strømstad postkontor med en lapp med navnet ditt! Bare dra dit å hent pakken! Vips så slipper du alt som heter moms/eventuelt toll! (Helt lovlig)!!! Lykke til !!! Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 trodde cder og dvder var moms fritt jeg slik som bøker. Lenke til kommentar
huztla Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 nei, du må betale moms... har ringt tollstasjon å fikk beskjed om at det var moms! + at du må betale en tollavgift til posten på ca 150 kr! Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kan ikke si at jeg syntes dvd+r prisene var så veldig rimelige (og da har jeg kalkulert med at svenskekr er ca 85). Ca samme pris som komplett. Lenke til kommentar
gurban36 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Dette er ikke billig. Verbatim + platene koster feks. 34nkr. Disse får du på Lefdal til 27 sist jeg sjekka. (4X) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå