audunms Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fett, men veltrimmet multimediemonster. Les mer Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Herlige refleksjoner i solbrillene Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Seriøst? Ikke ett eneste bilde av tastaturet? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Herlige refleksjoner i solbrillene Skulle gjerne sett hvordan kvaliteten hadde blitt om han hadde tatt bilde av det som var bak kameraet, ja Lenke til kommentar
Panic Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fin test. Denne er bestilt. Så får vi se om jeg blir like fornøyd. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nei, da blir det 5800 på meg etter å ha lest denna testen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Seriøst? Ikke ett eneste bilde av tastaturet? Både det og baksiden manglet. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 bah.. akkurat nå som jeg vurderer 3GS. Ikke akkurat samme type telefoner. Det blir som å velge mellom brunette og blondine. HARDT! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 muligheten for såkalt trådet sms. Dette finner du blant annet på Iphone og endel HTC-telefoner. Rettere sagt på WM-telefoner (med forbehold om at det ikke fins på alle versjoner av WM). Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kan dere si litt om det er blits eller LEDlys på telefonen? For meg er dette avgjørende i et telefonkjøp. På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Kan dere si litt om det er blits eller LEDlys på telefonen? Som du ser på bildet, så er det kun LED. Endret 30. juni 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
audunms Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, takk for tilbakemeldinger. Skal få tatt et eget bilde av tastaturet for de som vil ha et nærbilde av dette. Telefonen har kun fotolys/LED, selv om Sony Ericsson enkelte steder påstår at telefonen har blits. Jeg har også skrevet dette i faktaboksen for kameraet:) Lenke til kommentar
dj_westno Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvorfor blir det ikke nevnt i testen at den har ripe-sikkert glass (safir -glass) som c902 og at den har deklser i børstet metall.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei,takk for tilbakemeldinger. Skal få tatt et eget bilde av tastaturet for de som vil ha et nærbilde av dette. Telefonen har kun fotolys/LED, selv om Sony Ericsson enkelte steder påstår at telefonen har blits. Jeg har også skrevet dette i faktaboksen for kameraet:) Strengt tatt, definisjonen på blits er blinkende lys, eller sterkt blinkende lys. Så jo, telefonen har jo Blits, bare ikke xenon blits som mange ønsker:) Lenke til kommentar
audunms Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, det er nevnt i testen at telefonen har overflater i børstet stål. Når det gjelder ripefritt glass, så tok det ikke lang tid før første ripe kom. Så selv om det kanskje holder bedre enn vanlig "glass", har jeg ikke nevnt dette spesielt. Nå er det oppdatert med et par nærbilder av tastaturet og baksiden for de som etterlyste det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det ble veldig mange bilder av telefonen fra samme vinkel, med båtliv i bakgrunnen ... Forresten; er det noe med at sekser-telefoner hos Amobil ikke får anbefalt-stempel? Denne burde jo definitivt fått det stempelet, eller hva? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det ble veldig mange bilder av telefonen fra samme vinkel, med båtliv i bakgrunnen ... Forresten; er det noe med at sekser-telefoner hos Amobil ikke får anbefalt-stempel? Denne burde jo definitivt fått det stempelet, eller hva? Det må være en feil.. Alle telefoner som får 5 og 6 får automatisk anbefalt-stempelet.. Trodde det var slik værtfall.. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 er det bare meg, eller ser ALLE sonyer. tlfoner forbanna like ut? Alle har lik design (kjøpte selv W910i, den ser skummelt lik ut den her). patetisk. på tide å lage noe nyt Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Sony Ericsson har grodd fast, så det holder. Denne er jo til og med litt ny - ny, som i "Hei gutter, se på denne! Den kalles en Nokia N95!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg