Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er det som skjer? Mye stress og slit.

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest hundreprosentoverstresset

Jeg vil ikke røpe for mye iforhold til arbeidsforhold etc, men la meg ta kortversjonen:

har tapt lønn som tilsvarer ca 100.000 utbetalt på konto over ett mindre tidsrom.

Arbeidet består av reisedøgn, og siden slutten av april og frem til lørdag har jeg vært omtrent konstant på jobb.

Lengste jeg var hjemme var 16 timer, og korteste var 1 time.

Nå har jeg innsett at jeg må¨begynne å bytte jobb, pga dette med lønn, eller mangelen av den. Og arbeidstidene lå på konstant i 2-4 døgn med minimalt med søvn til en eller 2 dager fri, hvor man alikavel er i helspenn, fordi man ikke vet "når det braker løs".

Jeg har store problemer med å komme inn i en normal døgnrytme, og det å ikke kunne være på jobb, sørger effektivt for at jeg sliter med å sove, og nå har jeg vært våken sammenhengende siden søndag formiddag.

Så jeg har begynt å drikke, for å klare å sovne ut på ettermiddagen engang.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan komme ut av dette uføret?

Ny jobb innebærer samme stresset, men jeg får ihvertfall sove avogtil, sykemelding har jeg vurdert, men er jeg utbrent allerede??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva jobber du med?

Eg dette i det heile tatt lovleg då? Taklar du det ikkje bør du finne deg noko anna å gjere på uansett. Å teke til å drikke for å halde seg våken er neppe ei god løysning på lang sikt, og søvnmangel er noko som er direkte farleg.

Men vanskeleg å seie for mykje utan at eg vett kva du driv med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...