tazmaniac Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei! Jeg lurer rett og slett på hvilket kamera som er best av G3 og S50, eller er det noen andre kameraer i denne klassen som jeg bør titte på? Har hatt et G2 kamera en stund nå og er utvilsomt forelsket i lcd-skjermen og muligheten til alle instillinger, men likevel har jeg mine tvil om at G3 er avtakeren etter at min G2 ble ødelagt... [/u] Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 http://www.akam.no/tester/canon_digital_ix...s_v3/index.html Der ligger det en test om s45 mot g3. Har selv s45 og er meget fornøyd men det er endel ekstra finesser med g3en som bare er helt rått. G3 er etter min mening et bedre kamera men det koster mer. Det er endel oppgraderinger i forhold til g2 So have fun 8) Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det beste fotografiske verktøyet er G3, men S50 er jo en del mindre. Vil ikke si at S50 har en oppløsningsfordel pga. 5 Megapiksler, da objektivet til G3 er skarpere. Kanskje en ide å vente på G4? Andre kameraer det er verdt å vurdere er Olympus C-5050 og Sony DSC-V1. Sistnevnte ser veldig spennende ut. MLW Lenke til kommentar
2roll Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Olympus C-4000 fikk kjempekritikk på www.digit.no. F2.8 hele veien er jo bra. Ellers så vil jeg si at et av hovedargumentene for G3 er muligheten for å sette på Canon EX-blitzer (E-TTL). Det gir glimrende fill-in og bounce muligheter. Men størrelsen er ikke helt ok, dessverre. Konkurentene er derimot ikke særlig mindre. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Ble litt skuffa når eg såg størrelsen på Sony's nye V1. Målene på V1 er: 99 x 65 x 57 (mm) og veger 298 gram. S50 sine mål er: 112 x 42 x 58 og veger 280 gram G3 sine mål er: 121 x 70 x 74 og veger 410 gram Royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå