Myst Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei I skrivende stund opplever jeg at øynene svir og har det litt vanskelig å ha dem fokusert på PC-skjermen. Litt blendende kan man si. Jeg har pollenallergi men er i kontoret nå og alle vinduer lukket. Vet ikke om det kan skyldes lite søvn og, sovna 11 i går og sto opp 6 i dag. Noen som har gode råd mot lindring slik at jeg får kommet meg gjennom arbeidsdagen? Vet ikke hvor effektiv jeg kan være i denne tilstanden. Hjelper litt å vaske ansiktet med kaldt vann, men håper ikke det er eneste løsning å fukte øynene hver halv/hel time. Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Opatanol eller lignende øyedråper? Har selv allergi og det er ikke akkurat behagelig, som du sikkert vet. At vinduene er lukket har lite å si, pollen kommer inn overalt. det er tross alt ventilasjon i bygget og folk åpner dører. Filter er dessverre ikke 100% effektive. Endret 30. juni 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg bruker sånn vanlig øyedråper for tørre øyne, men syns ikke de hjelper så mye. Ja du har rett i det. Har det litt bedre nå da, etter at jeg skrudde ned lysstyrken på skjermen. Virker som dagen skal gå bra likevel. Men er Opatanol reseptfritt? Hadde vært greit å prøvd det i noen dager. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg mener det er reseptfritt. Du får naturligvis billigere om du går til lege og får resept på det, men det burde ikke være noe problem å gå på apoteket og kjøpe det utenom? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ok. Nei da, får stikke innom på veien hjem. Takk for hjelp Lar tråden fortsatt være åpen tilgjengelig for andre råd og info. Edit for oppdatering: Var innom apoteket i går. Opatanol er ikke reseptfritt. Istedenfor fikk jeg noe som heter Livostin, også for pollenallergi. Svir først i noen sekunder men gir en ganske bra lindring. Endret 1. juli 2009 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå