abene Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Med Mozilla Weave kan Firefox-innstillinger synkroniseres mellom flere datamaskiner. Les mer Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Første jeg tenker på er Opera Link. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Den burde synkronisert utvidelser og listen over søkemotorer også. Lenke til kommentar
dizx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Cool, dette er en løsning jeg har savnet lenge! Lenke til kommentar
dizx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Den burde synkronisert utvidelser og listen over søkemotorer også. Absolutt, Add-ons og instillinger må med! Men dette dukker vel opp får vi håpe Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette høres jo ut som et verdig alternativ til foxmarks. Jeg har ikke stort behov for å synce innstillinger, men hvis de får inn funksjonalitet som passer mine behov bedre enn foxmarks, så er det vel ingen tvil? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 MozBackup tar i tilleg med lagrede passord, sertefikater og addons.. Lenke til kommentar
ThinkerBell Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg bruker tillegg fra xmarks.com. Den synker bokmerker og passord. Støtter også Firefox, Safari og Internet Explorer. Gratis er verktøyet også Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette er et relativt gammelt prosjekt. Brukte det en del da jeg hadde laptop også.. Funket greit da, men en del småfeil. Håper de en gang vil få det stabilt og fint. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er jo det samme som xmarks? Har brukt xmarks lenger, funker plettfritt på alle maskiner jeg har prøvd med alle OS Men ja Simen1, den burde tatt med addons og søkemotorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå