mrducati Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 I og med Toyotas nye minsting er det vel flere som vil prøve å SENKE IQ'en sin vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tror nok de fleste her på forumet er mer interessert i å heve sin IQ, eller i det minste beholde det nivået de har Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tror nok de fleste her på forumet er mer interessert i å heve sin IQ, eller i det minste beholde det nivået de har hahahaaha, no waht?...... Hadde vært tøft å se hvordan IQ`n hadde sett ut senket Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg elsker IQ. Fantastisk bil! Hadde jeg hatt full jobb, og ikke gått skole, hadde jeg nok "investert" i en IQ. Ypperlig bybil, som også fungerer på litt lengre strekninger. Lenke til kommentar
crea Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var det ikke et utrykk som het "IQ er en fin bil" før? Nå viser det seg at de har rett. (Bortsett fra at den er stygg da). Hittil så har jeg klart meg fint uten IQ, og har ikke tenkt å skaffe meg det heller Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 hahaha jeg ble VELDIG spent på hva denne tråden handlet om når jeg så topic men så var det bare bil Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 dette er BIL forum. ikke noe pc Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Tror IQ'en hadde sett Smart ut hvis den var litt lavere. Her er Scions (Toyotas ungdomsmerke i USA) forslag til hvordan det kan gjøres. Riktignok en konseptbil, men vil tro tuning-gutta vil hente litt inspirasjon her. http://jalopnik.com/5204068/scion-iq-concept-mega-gallery Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Aston Martins versjon av IQ, med navn Cygnet, blir muligens litt senket og oppstrammet i forhold til originalen. Så kanskje man kan skaffe hjulopphengsdetaljer fra Cygnet etterhvert: http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=34185 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Aston Martins versjon av IQ, med navn Cygnet, blir muligens litt senket og oppstrammet i forhold til originalen. Så kanskje man kan skaffe hjulopphengsdetaljer fra Cygnet etterhvert:http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=34185 den var litt tøff, så ikke ut som en møkkabil. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den ser ut som en får i ulveklær. Låter sikkert som en får også Lenke til kommentar
Asken Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 en senket Toyota iQ vil vell se ut som Scion iQ Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Aston Martins versjon av IQ, med navn Cygnet, blir muligens litt senket og oppstrammet i forhold til originalen. Så kanskje man kan skaffe hjulopphengsdetaljer fra Cygnet etterhvert:http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=34185 Jeg vil ha en sånn! Med 517 hesters 6.0 liters V12 motor! At jeg må krabbe inn bakluka og sitte i baksetet for å få plass til motoren får heller være! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kan jo ha motoren bak også bare ofre baksetene? Baksetene er ikke så mye tess i disse bilene allikevel. Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Kan jo ha motoren bak også bare ofre baksetene? Baksetene er ikke så mye tess i disse bilene allikevel. Skal en ha Aston Martins v12 motor pluss girkasse i denne lille bilen er jeg redd en må bruke hele plassen fra forrerst i mororrommet og helt bak forrsetene. Er nok ikke plass til den store motoren bak. Se bare hvor trangt det er under det laaaaange panseret til Vanquish eller DB9. Bilen hadde vel fått tidenes lengste dashbord vil jeg tro, men det hadde vært mye golyd fra det dashbordet. Hadde kanskje fått plass til en liten V6er på tvers bak. Hadde jo vært litt tøft det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå