greenman Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei! Noen som vet om et program eller noe jeg kan gjøre i W7 sånn at jeg kan feks ha lyd fra et spill i et usb headset, og lyd fra mp3/spotify på høyttalere? Tnx Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da må du ha to lydkort i maskinen din Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Da må du ha to lydkort i maskinen din Men da må jeg spørre, hvordan bruker du to lydkort/utganger på samme tiden?? Jeg har jo integrert lydkort og bruker spdif utgangen koblet mot forsterkeren, og jeg har et headsett tilkoblet en vanlig analog utgang på lydkortet. I winXP var ikke dette noe problem, da fikk jeg lyd begge steder samtidig, i Win7 må man velge default device, og man kan bare velge en i gangen. På sound kan jeg dermed velge enten spdif eller speakers(analogutgangen), jeg kan ikke aktivere begge samtidig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå