jonsemann Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hei, dum som jeg er klarte jeg å velte sykkele min i 15 km/t på en grus-veg da jeg trøkte inn for-bremsen av en eller annen grunn. Fikk mopeden en dag før dette skjedde. Det ser ut som om ripene bare har ødelagt klistremerket på kåpene. Så da lurer jeg på om noen vet hvor man kan få tak i slike klistremerker ( kjøper de også fra utlandet om det er sisste utvei.) Alt for å få tak i dem for syntes ikke sykkelen blir like fin uten... Vet ikke om det er noe forskjell på klistremerkene fa den sorte eller den hvite versjonen, så hvis det er det så har jeg en hvit og rød versjon så du vet det. Bliknlyset fremme på venstre side knakk, så om noe vet hvor man får tak i det så er det også fint å vite:D Takk for hjelpen på forhånd.. Sykkelen ar nå nylig begynnt å lage rare lyder fra 1-2-3-4 gir mellom 4-6000 rpm og med en gang den er over 6000, så flyr den i en fei. Jeg har mk effektanlegg på den. Kan det være at jeg har for liten dyse eller noe i den duren? Jeg har ikke veldig greie på moped, men det samme skjedde med min kammerat sin tzr bare at den ikke lagde de rare lydene helt fram til han satt på en større dyse. Dette er veldig irriterede når jeg stopper i lyskryss og senker farten i rundkjøringer da det tar en liten stund før den vil over 6000 rpm. Det erenda et problem vet ikke hva det kommer av i det hele tatt, Må kvele mopede for å stoppe den, kan ikke bare vri om tenninga. Beklager dårlig grammatikk.. Mvh- Jonas i nød:P Endret 2. august 2009 av jonsemann Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 easyparts.nl, gå inn på "genuine parts" og finn mopeden din. Der får du kjøpt alt av deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Duvar heldig at det bare var klistremerkene som fikk trøkken. Hvis det ikke er så alt for mange ville jeg bestilt fra forhandler slik at du er sikker på at du får akkurat samme k.merke som er på sykkelen. Lenke til kommentar
jonsemann Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Hehe løst! Nå har jeg kræsja så kåpene er ødelagte, får nye med dekaler: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå