Gå til innhold

Nå kommer Faction Change ( Horde -> Alliance -> Horde )


Anbefalte innlegg

blir dette en kjedlig betalingsfunksjon så er dette egentlig litt /care. er bedre måter de kunne ha gjort det på. foreksempel bygge det hele inn i en lang og vanskelig quest chain, som inneholder både questing, dailys, rep farming, dungeons. og ikke minst gjøre den såpass lang og krevende at mange detter av lasset. i tilegg ved å gjøre det på en slik måte, så innkluderer man ikke race change. no sånt tror jeg kunne blitt kult, men bare betaling og skin change, neh boring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir dette en kjedlig betalingsfunksjon så er dette egentlig litt /care. er bedre måter de kunne ha gjort det på. foreksempel bygge det hele inn i en lang og vanskelig quest chain, som inneholder både questing, dailys, rep farming, dungeons. og ikke minst gjøre den såpass lang og krevende at mange detter av lasset. i tilegg ved å gjøre det på en slik måte, så innkluderer man ikke race change. no sånt tror jeg kunne blitt kult, men bare betaling og skin change, neh boring.

 

Hvorfor skal du måtte gjøre en lang og krevende og dyr chain for at folk skal få spille med vennene sine?

Lenke til kommentar
blir dette en kjedlig betalingsfunksjon så er dette egentlig litt /care. er bedre måter de kunne ha gjort det på. foreksempel bygge det hele inn i en lang og vanskelig quest chain, som inneholder både questing, dailys, rep farming, dungeons. og ikke minst gjøre den såpass lang og krevende at mange detter av lasset. i tilegg ved å gjøre det på en slik måte, så innkluderer man ikke race change. no sånt tror jeg kunne blitt kult, men bare betaling og skin change, neh boring.

 

Hvorfor skal du måtte gjøre en lang og krevende og dyr chain for at folk skal få spille med vennene sine?

 

vel, som sagt for å gjøre det litt kult. det er jo ikke akkurat mye kult me å bare betale litt, latskap vil jeg heller kalle det. vis man vil spille med venner, og ikke vil levle en ny så er dette i mine øyne et bedre valg, da spillet mangler mye av disse elementene for tiden.

Lenke til kommentar
blir dette en kjedlig betalingsfunksjon så er dette egentlig litt /care. er bedre måter de kunne ha gjort det på. foreksempel bygge det hele inn i en lang og vanskelig quest chain, som inneholder både questing, dailys, rep farming, dungeons. og ikke minst gjøre den såpass lang og krevende at mange detter av lasset. i tilegg ved å gjøre det på en slik måte, så innkluderer man ikke race change. no sånt tror jeg kunne blitt kult, men bare betaling og skin change, neh boring.

 

Og hvordan skulle disse questene passet inn i spillet lore-messig? :p

Lenke til kommentar
blir dette en kjedlig betalingsfunksjon så er dette egentlig litt /care. er bedre måter de kunne ha gjort det på. foreksempel bygge det hele inn i en lang og vanskelig quest chain, som inneholder både questing, dailys, rep farming, dungeons. og ikke minst gjøre den såpass lang og krevende at mange detter av lasset. i tilegg ved å gjøre det på en slik måte, så innkluderer man ikke race change. no sånt tror jeg kunne blitt kult, men bare betaling og skin change, neh boring.

 

Og hvordan skulle disse questene passet inn i spillet lore-messig? :p

 

lore messig så er vel ikke akkurat dette no stort problem å få til, de kan jo trossalt bare lage ei blekke om den stolte dvergen torolv, som så alt det slemme resten av alliance gjengen hans gjorde og bestemte seg for at dette ville han ikke lenger ta del i. han ville heller være på lag med kuene og trollene og spise gnomer til frokost.

 

blizzard har det fint sånn, er det noe nytt som trenger innpass så kan de jo bare lage litt ny lore.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
blir dette en kjedlig betalingsfunksjon så er dette egentlig litt /care. er bedre måter de kunne ha gjort det på. foreksempel bygge det hele inn i en lang og vanskelig quest chain, som inneholder både questing, dailys, rep farming, dungeons. og ikke minst gjøre den såpass lang og krevende at mange detter av lasset. i tilegg ved å gjøre det på en slik måte, så innkluderer man ikke race change. no sånt tror jeg kunne blitt kult, men bare betaling og skin change, neh boring.

 

Og hvordan skulle disse questene passet inn i spillet lore-messig? :p

 

lore messig så er vel ikke akkurat dette no stort problem å få til, de kan jo trossalt bare lage ei blekke om den stolte dvergen torolv, som så alt det slemme resten av alliance gjengen hans gjorde og bestemte seg for at dette ville han ikke lenger ta del i. han ville heller være på lag med kuene og trollene og spise gnomer til frokost.

 

blizzard har det fint sånn, er det noe nytt som trenger innpass så kan de jo bare lage litt ny lore.

 

Såå dvergen Torolv bare forvandlet seg til en belf sånn uten videre?

Lenke til kommentar

Håper dette blir implementert! Da blir det restoshaman på meg igjen uten å lvle dritten på nytt. :D Flytter nok også warrioren selv om jeg holder på å lvle en nå..

 

Jeg begynte å spille horde, men vi var en haug venner som ville starte "på nytt" og rollet da alliance på en annen server. Lvla opp og hadde en del gøy, men etter mye tull ble det guild-disband, og nesten alle dro tilbake på den gamle serveren, som horde. Spiller nå horde, men savner shamanen.

Lenke til kommentar
As we've already discussed, we’re in the process of developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance. To prepare for this new service, we've removed the restriction that prevents players from creating both Horde and Alliance characters on a PvP realm.

Kilde.

 

Dette finner jeg rimelig komisk og ganske fascinerende. Ser for meg all drittkastingen, og gleder meg allerede. Neste steg er å gjøre chaten forståelig horde og alliance imellom. :)

Endret av Waka Flocka Flame
Lenke til kommentar

Nå som restriction ble fjernet, så jeg fram til å hente noen av alliance charracterne mine fra den gamle accountn (samme server), men hei, neida, dette lar seg ikke gjøre. Blizzard har gjort det sånn at du bare kan lage nye motsatt faction charracters på den servern der du allerede har charracters.

Håper tho dette ordnes når faction change kommer, så jeg slipper og betale for 2 accounts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...