John Keats Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=69505.0 Ja det blir jo interessant.. Sikkert mye QQ over det framover. Lenke til kommentar
TheFuneral Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Synes det er en bra ting at Blizz skaffer Faction change. Alltid ønsket å være undead, men har ikke orket å rerolle og miste spesielle ting. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Passer meg bra. Har flere alliance characters som samler støv. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jamen lol. Min battlegroup blir vel mer pwnage på hordesiden i bgs enn det er nå. Jeg tror nok ikke jeg venter så lenge med å transfer til horde jeg heller da PvP er liksom teh shit, og bg wins = honor&marks. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Kunne noen gidde å ha copy-pasta det som står i den linken over? siden er sperret her på jobben Endret 30. juni 2009 av thoojs Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 We wanted to give everyone a very early heads-up that, in response to player requests, we’re developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance. There’s still much work to do and many details to iron out, but the basic idea is that players will be able to use the service to transform an existing character into a roughly equivalent character of the opposing faction on the same realm. Players who ended up creating and leveling up characters on the opposite factions from their friends have been asking for this type of functionality for some time, and we’re pleased to be getting closer to being able to deliver it. As with all of the features and services we offer, we intend to incorporate the faction-change service in a way that won’t disrupt the gameplay experience on the realms, and there will be some rules involved with when and how the service can be used. The number of variables involved increases the complexity of implementing this service, but we plan to take the time needed to ensure that it lives up to expectations before officially rolling it out. We’ll go into much more detail on all of this here at http://www.WorldofWarcraft.com as development progresses. In the meantime, we wanted to let you know that because this type of functionality requires extensive internal testing well in advance of release, you may be seeing bits and pieces of the service in the test builds we use for the public test realms moving forward. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 så kjekt! Kan jeg endelig bruke mine nedstøvede horde chars til noe mer fornuftig en neked dance i undercity Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jaaa!!! Da blir det UD Mage på meg og Tauren Warrior xD Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette har jeg venta på lenge Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Virker som de fleste går fra Alliance til Horde. Sett samme trend på andre forums. Dette vil påvirke ballansen i en negativ retning. Men,, så lenge blizz får klemt ut mer penger fra oss, så driter vel de i det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 En utrolig fin forandring. Setter stor pris på at Blizzard åpner opp for slike alternativer for de som føler at de har gjort en bommert med hvor de levelet opp sin karakter! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Someone didnt think this through.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Æsj.. Blir nok noen servere der det er 90%horde/ally mot 10% av motsatte faction.. Bare teit det der, imo. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 tipper blizz skal balangsere dette som faen.. noe slikt som er det 2k mer horde enn allys så går det ikke ann dem skriver jo at de ikke kan la det gå fritt.. "As with all of the features and services we offer, we intend to incorporate the faction-change service in a way that won’t disrupt the gameplay experience on the realms, and there will be some rules involved with when and how the service can be used." Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Virker som de fleste går fra Alliance til Horde.Sett samme trend på andre forums. Dette vil påvirke ballansen i en negativ retning. Men,, så lenge blizz får klemt ut mer penger fra oss, så driter vel de i det. På den serveren jeg spiller på har jeg kun hatt Tenacy i Wintergrasp en gang siden WotLK, så det hadde kanskje ikke vært så dumt. Men på andre servere kan det nok bli et lite problem ja :O Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ser fram til dette Rerolled Horde for at jeg var den eneste i "vennegjengen" som spillte alliance. Så har 3 alliance characters som står å støver ned, så nå blir det forhåpentligvis tauren druid på meg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Står kanskje i noen av linkene men hva skjer når jeg har mange character på en PvP server hvor alle er alliance og jeg vil gjøre én eller flere om til horde. Det vil vel ikke gå an eller? Kan jo ikke ha alliance og horde på samme PvP server. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Står ikke noe om dette ennå. Sannsyneligvis funker det ikke, så da må du sikkert enten skifte server, eller ikke bytte faction. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tror ikke dette vil rote nevneverdig med balanse siden Alliance nok er i overtall på de fleste servere. Jeg mistenker også at Blizzard vil sette noen restriksjoner som vil forhindre ubalanse. Kanskje man i tillegg må skifte server for å rette opp balansen der, i noen tilfeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå