vesleengen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei! nå har endelig Linksys WRT160NL kommet som HW.no skreiv om for noen dager siden sitter å sikler på denne nå da komplett har den inne til 790kr.. men ser at den ikke har gigabit porter. hva har det egentlig å si å ikke ha gigabit? når vil jeg trenge gigabit og er det et handicap å ikke ha det? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Spørs hvilket bruksområde du har. "Vanlig" 100Mbit overfører opp mot 12 MB/sek om jeg ikke tar feil. Noe som holder i bøtter og spann for min egen del. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 routeren skal brukes bare "normalt" hjemmenettverk... litt torrent, gaming og slikt.. har ikke planer om å bruke den som lan switch.. kommer nok til å koble en stasjonær på den over kabel også Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 routeren skal brukes bare "normalt" hjemmenettverk... litt torrent, gaming og slikt.. har ikke planer om å bruke den som lan switch.. kommer nok til å koble en stasjonær på den over kabel også Okay, da ville jeg personlig ikke brydd meg så mye om 1 Gb-kapasiteten. Jeg har en eldre LinkSys router selv som jeg er særdeles fornøyd med. Hadde en del problemer med andre routere, spesielt på wireless-delen. Lykke til med handelen! Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Med mindre du deler filer lokalt/har filserver i hjemmet vil forskjellen mellom 100MBit og 1GBit være minimale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå