B_G Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei, Jeg har satt inn noen kontanter på konto. Dette gjorde jeg via postbanken. Dette er dog ikke min bank, og jeg måtte derfor gjøre dette ved en giro innbetaling. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før pengene kommer på konto, altså når det er snakk om to forskjellige banker? Takk for hjelp Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 En virkedag vel å merke. Hvis du overfører kveld mandag, skal de være på konto tidlig tirsdag. Iallefall etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar
B_G Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Sikkert på at dette også gjelder når overføringen er mellom to forskjellige banker. Altså at jeg gav postbanken kontantene, og har konto i en annen bank? Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ja etter det jeg har erfart så tar det normalt sett 1 dag når det er mellom to forskjellige banker ja. Lenke til kommentar
Trulte77 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Når du overfører via nettbank så går det på dagen, evt. til neste virkedag. Men, setter du inn kontanter i en bankfilial og beløpet skal krediteres en konto i en annen bank så tar det normalt flere dager. Jeg ville ikke blitt forundret om det tok rundt 5 dager før pengene er på plass på konto. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 I tillegg er det vel slik at Postbanken er involvert her, og da kan man vel legge til en dag eller 2 bare av den grunn. Postbanken = sen overføring til/fra konto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå