Gå til innhold

GeForce FX 5900 Ultra benchmarks


Anbefalte innlegg

Haha, er jo ikke sånn kortet kommer til å se ut engang....  FAKE

 

Og du vet dtte fordi?

 

Synes iallefall kjøleren ser FET ut, det skal de ha!

 

Ytelsen var jo neget heftig også da! Ikke værst nei, men opptil 80% bedre? LOL! :D

 

Hva søren er "Ultra Det R50" forresten? Det var jo bare det som var interesant...

 

Og AA og AF er vel det jeg er mest spent på.. Skulle gjerne hatt fulle tester :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes det så tvilsomt ut at ytelsen økte radikalt når de tok i bruk Det. R50... Er dette en ny nvidia driver som ofrer bildekvalitet for å oppnå ytelse, eller har nvidia virkelig fått det til denne gang?

 

Nvidia ofrer bildekvaliteten allerede idag med sin 16bit hackery.

Jeg vil ikke si at 10% bedring er en radikal ytelse økning.

Lenke til kommentar

fristende å selge ati 9700 pro kortet... bare krøll med det.

Hører at Ati kort ikke liker soundblaster lydkort(får tett med irq kræsj) men jeg gidder faen meg ikke å ta ut lydkortet (elsker det)

 

hvor mye tror du man får for et ati 9700 pro med heatpipe? vanskelig å selge?

 

har prøvd alle driverne nyeste via drivere ati drivere soundblaster drivere bios instillinger osv osv men Half-Life henger seg hele tiden...(hopper ut i windows)

 

utrolig plagsomt ettersom jeg spille i clan og det går ut over de andre i clanen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg har prøvd CS med ATi og Nvidia, men i det siste så kræsjer det samme hva jeg gjør. Innstalert det på nytt med OS system(format C: ja) men det kræsjer samme hva. Ikke så veldig ofte i gamet men når det er mapchange. Da hiver den meg ut til skrivebordet. Skal prøve den på Linux og se om det samme skjer der.

 

Jeg er kjempefornøyd med 9700pro men jeg skal ha den nye Nvidia for det. Bare må ha det :yes:

Lenke til kommentar
Så rått ut. Må vel som vanlig kjøpe den også  :D  

Men hva er de 2 kontaktene til øverst på kortet ved DVI utgangen?  :shrug:

 

hmmm :shrug:

 

Den ene kontakten, den øverst til venstre, ser ut som en kontakt for vifter, men den andre kan jeg ikke huske å ha sett noe liknende til.

Lenke til kommentar
FlowFX var iallefall ikke en heatpipeløsning. Skjønner hva du mener da, de har forsåvidt bare tatt vekk "hatten" som hentet luft utenfor caset.

 

Jeg kaller det heatpipe hvis det er et rør(pipe) som går mellom delen som skal kjøles og der lufta går over finnene. Jeg bryr meg mindre om hva de består av, slik som den zalman skjermkortkjølinga og Taisol CMK702151A som de har på microplex f.eks. mener jeg er heatpipe(og den kalles også heatpipe). Og på mitt FX-kort(terratec 5800Ultra) er det heatpipe(vertfall etter min defisjon, og zalman, taisol og microplex ser ut til og støtte meg i det synspunktet...).

Lenke til kommentar
Så Geforce FX 5900 ULTRA vil være god i spesifikasjoner men Radeon 9800 pro vil fremdeles gi "bedre" bilder   mht tilmeg som er UTROLIG kresen på GOD bildekvalitet........

Hahaha.. Da har du feil skjermkort. Ingenting slår Matrox på bildekvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke at kortet kommer til å se slik ut...og at de bencmark som er oppgitt skal man ikke tro helt på, før kortet har kommet skikkeligt ut...når tomshardware begynner å teste det etc. men hvis disse resultatene stemmer...ser det jo lovende ut ;)

Lenke til kommentar
fristende å selge ati 9700 pro kortet... bare krøll med det.

Hører at Ati kort ikke liker soundblaster lydkort(får tett med irq kræsj) men jeg gidder skitt meg ikke å ta ut lydkortet (elsker det)

 

hvor mye tror du man får for et ati 9700 pro med heatpipe? vanskelig å selge?

 

har prøvd alle driverne nyeste via drivere ati drivere soundblaster drivere bios instillinger osv osv men Half-Life henger seg hele tiden...(hopper ut i windows)

 

utrolig plagsomt ettersom jeg spille i clan og det går ut over de andre i clanen

 

lol glemm det fant ut at en ustabil ram brikke krasja pcn hele tiden :

lenge leve ati!! :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...