NN1000 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Ja, jeg skal ha et par PC-høyttalere. Jeg kan absolutt ingenting om akkurat dette. Lydkortet i Dell-PCen fra 2007 er et "2.0 Channel High Definition Audio." Hvilken produsent dette er fra har jeg ikke peiling på. Ler. Nå er det vel mest naturlig å skulle velge et 2.1 høyttalersett, men kan jeg i det hele tatt kjøre et slikt med et 2.0 lydkort.. ? Hvis ja: Har du, evt dere, noe å anbefale for rundt tusenlappen? Hvis nei: Har du, evt dere, noen 2.0-sett å anbefale for rundt tusenlappen? Takk Endret 29. juni 2009 av Duvebassen Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Logitech har vel noe dugende til rundt tusenlappen, sjekk komplett.no for Z(?) serien. Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er ikke noe problem å kjøre 2.1 system på dette. Idet disse kun bruker vanlig stereo (2.0) tilkobling. Lyden blir fordelt mellom satellitter og sub av et delefilter. Sjekk ut Logitech Z-4 på kampanje hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå