Gå til innhold

Får ikke søkt inn kanaler?

Anbefalte innlegg

Akkurat fått en Sony 40w5500 men, når jeg skal søke inn kanaler finner jeg kun 3 kanaler og lyden er bare støy på de. Prøver å finne kanalene igjennom en vanlig analog kabel-tv kabel(øhh..) som går rett utifra veggen. Funka jo fint på den gamle dritt tven, der fant jeg ca 30 kanaler. Nå finner jeg 3 stykker? Vet at det finnes forskjellige "soner" man kan velge å søke på, men får ikke stilt på denne. (Står stadig på I, som skal tilsvare storbritania ifølge manualen.) Noen som har peiling? Ja, har prøvd å søke manuelt også, hjalp ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer at "I" er for bruk i UK. I resten av vest-Europa skal man bruke "B/G". Hvis du ikke får skiftet så kanskje du har fått en TV beregnet for bare England? Har du valg i oppsettmenyen for å velge land og/eller menyspråk?

Lenke til kommentar

Vetafen jeg, tviler på at den er beregna for UK siden det er innebygd rikstv dings. Prøvde å velge norsk på språk og land, men fikk ikke skifta for det. Gadd ikke stresse med det, leide meg en digitalboks med kort for 300 kr i året med 150 kanaler :) Tenkte på riksTV men de hadde jo ikke allverden med kanaler. Så enden på visa er at problemet er løst, men takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...