traxt0r Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Akkurat fått en Sony 40w5500 men, når jeg skal søke inn kanaler finner jeg kun 3 kanaler og lyden er bare støy på de. Prøver å finne kanalene igjennom en vanlig analog kabel-tv kabel(øhh..) som går rett utifra veggen. Funka jo fint på den gamle dritt tven, der fant jeg ca 30 kanaler. Nå finner jeg 3 stykker? Vet at det finnes forskjellige "soner" man kan velge å søke på, men får ikke stilt på denne. (Står stadig på I, som skal tilsvare storbritania ifølge manualen.) Noen som har peiling? Ja, har prøvd å søke manuelt også, hjalp ingenting. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det stemmer at "I" er for bruk i UK. I resten av vest-Europa skal man bruke "B/G". Hvis du ikke får skiftet så kanskje du har fått en TV beregnet for bare England? Har du valg i oppsettmenyen for å velge land og/eller menyspråk? Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Vetafen jeg, tviler på at den er beregna for UK siden det er innebygd rikstv dings. Prøvde å velge norsk på språk og land, men fikk ikke skifta for det. Gadd ikke stresse med det, leide meg en digitalboks med kort for 300 kr i året med 150 kanaler Tenkte på riksTV men de hadde jo ikke allverden med kanaler. Så enden på visa er at problemet er løst, men takk for svar Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor får du 150 kanaler til 300 kr. i året? Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Bli offiser i forsvaret og bo på enerom inne på leir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå