Sigurdl Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Maskinen lader ikkje min Ipod Touch via USB. Det er ein Acer One med win XP på. Fungerer på ein annan maskin så det er ikkje Ipoden det er noko gale med. Takker på forhand for svar Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Ingen svar????? Kan nokon hjelpe meg!!!!!! Lenke til kommentar
olemagro Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Mulig problemet ligger i USB-porten din. Den kan være gåen, eller støttes ikke av spilleren. Prøvd alle USB-portene? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Mulig problemet ligger i USB-porten din. Den kan være gåen, eller støttes ikke av spilleren. Prøvd alle USB-portene? Ja, har prøvd alle.... Den lader akkurat i oppstart. Eg har innstalert Ubuntu på PC-en og den lader ved kjøring av det. Med en gang XP starter opp slutter den og lade. Minnepinne og Ekstern Hardisk virkar. Den eksterne hardisken er av typen som henter straum bare frå dataen vis det kunne vere av interesse. Lenke til kommentar
olemagro Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hmm.. Får du kontakt med iPoden i f.eks iTunes når du plugger den inn? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hmm.. Får du kontakt med iPoden i f.eks iTunes når du plugger den inn? Skal teste det. Men har ikkje hatt det på denne maskinen i det siste pga. det... Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hmm.. Får du kontakt med iPoden i f.eks iTunes når du plugger den inn? Skal teste det. Men har ikkje hatt det på denne maskinen i det siste pga. det... Fynka plutselig når eg lasta ner Itunes og instalerte det. Tusen Takk for hjelpa!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå