uskyldig212 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 har i det siste lest masse om " ginger_kids" med rødt / oransje hår, masse freigner og lys hud . masse rart kansje det er progaganda eller ikke . så håper og få et rett svar her .. er det virkelig en sykdom og ha rødt hår, masse freigner og veldig hvit hud? eg har aldrig sett en person med rødt hår og freigner uten hvit hud så lurer litt. mener ikke og fornerme noen. men får ikke svar vis man ikke spør takker for svar ! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) bare grunnløs "fremmed"frykt. http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_Kids http://en.wikipedia.org/wiki/Red_hair Endret 29. juni 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 jada south park er jo virkeligt seriøst Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 om en ser på hva som gjør at noen får rødt hår, så er det ikke så altfor langt unna hvorfor noen får blondt hår. nemlig genetikk og arv. ingen sykdom. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 igjen men eg har aldrig sett noen med rødt hår og freigner . uten lys hud . eller aldrig sett noen med freinger og lys hud uten rødt hår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er ikke en sykdom, de bare mangler pigmenter som gjør at hårfargen og hudfargen blir annerledes. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kan vi ta den så langt å si at det er en genetisk feil, eller er det å dra den litt for langt? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hehe, de har jo et handikap da... De kan ikke bli pirater 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kan vi ta den så langt å si at det er en genetisk feil, eller er det å dra den litt for langt? Det er vell like feil som at noen blir blond, brunt og svarthårete. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 en har også forskjellige berømte personer med rødt hår som Erik den raude, Dronning Elizabeth I og selvfølgelig Chuck Norris. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kan vi ta den så langt å si at det er en genetisk feil, eller er det å dra den litt for langt? Det kan man gjerne gjør om man heter Adolf Hitler. :!: Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Rødhårede folk er akkurat som alle andre ^^ Har bare med gener og slikt å gjøre, og er akkurat som at noen har mørkt hår f.eks. Er ingenting galt med dem på noen måte. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 De er djevelens barn D: Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 men det er så rart. eg har aldrig sett en naturlig rødt håret person uten hvit hud og freigner . eller en person med freigner uten rødt hår og hvit hud . det er det som får meg til og lure på om det faktisk er en sykdom / tilstand . om den er genetisk eller ikke bryr meg ikke ( og må bare få understreke . har ingen ting imot "gingere" lurere bare Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er mange uten rødt hår som har fregner. Om du aldri har sett noen er det tilfeldig, og ikke en sjelden sykdom. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Det er mange uten rødt hår som har fregner. Om du aldri har sett noen er det tilfeldig, og ikke en sjelden sykdom. oky vi tro det eller vi kan tro på kosmetiske produkter har vi ikke mange "genetiske" sykdomer og ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Er ingenting galt med dem på noen måte. Tull, vi er onde! Sendt fra satan selv, for å heve helvetet til denne verden! Skal tilstå jeg aldri har skjønt greia med de som har ubermye fregner og helt hvit hud. Jeg har rødt hår, men huden min er helt normal. Halfbreed? Hva gjør at noen blir solbrent bare av å se på et maleria av sola? Endret 3. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Slettet litt spam og tull, prøv å holde dere litt på den seriøse sti Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skal tilstå jeg aldri har skjønt greia med de som har ubermye fregner og helt hvit hud. Jeg har rødt hår, men huden min er helt normal. Halfbread? Hva gjør at noen blir solbrent bare av å se på et maleria av sola? Daywalker! Det er snakk om et resessivt gen som begge foreldre må være bærere av. Stammer fra det gamle keltiske folkeslaget på Storbritannia-øyene (derfor mange gingers i Irland.) Er det genfeil at asiatere har smalere øyne? Nei, jeg tror ikke vi skal kalle det "feil". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå