phpnuke Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei! Jeg har to spørsmål. Det ene er om det i det hele tatt er nødvendig å kjøpe HD-tuner? Med tanke på lite HD sendinger? Og disse er vel å få kjøpt i de fleste elektriske butikker? Og det andre er at jeg ønsker flere kanaler, altså kanskje mer sportskanaler og film kanaler. Har pr. dags dato Rikspakken hos RiksTv. Men syntes det er for tamt. Kan også være aktuelt å få signaler fra en annen sjappe enn Rikstv, men vet at Canal Digital iallefall er bortkastet her. Så har de en slags oversikt over hvor det ikke er dekning? Sånn at jeg ikke går på en smell? Har nå 40" HD-Ready tv men har tenkt å oppgradere til iallefall 52 muligens. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 canal digital bortkastet, de har da flere hd kanaler å se på... Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Når jeg mente at Canal Digital er bortkastet her er det fordi jeg ikke får inn signal hos de. I huset 200 meter borte er det i grenseland, så her går det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå