cola01 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 jeg har et webcamera som er sammen med skjermen (i ett lixom) også finner ikke verken pcen eller Msn webcameraet... hva er problemet??? noen som kan hjelpe meg?? tar imot alle tips Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du mangler sikkert drivere. Men er litt vanskelig å si med så lite informasjon. Lenke til kommentar
mafackern Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 jeg har et webcamera som er sammen med skjermen (i ett lixom)også finner ikke verken pcen eller Msn webcameraet... hva er problemet??? noen som kan hjelpe meg?? tar imot alle tips Første jeg ville sjekket er kontrollpanel -> system -> enhetsbehandling -> scan etter hardware endringer. og da vil det evt stå at et gult spørsmålstegn hvis du mangler driver til webcamen. da kan du søke automatisk etter driver på nett, eller skrive hva pc heter og så finne da. hva slags pc er det det er snakk om da ? hjelper gjerne til vetdu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå