Sekai-ichi Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 alle de fins på eng (tror jeg). og geass var bra (ekstremt ekstremt ulik originalen though) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 PS!: ---Jeg vet ikke om disse seriene kan skaffes i Engelsk tale--- men isåfall kan jeg anbefale: Code Geass - Hangyaku no Lelouch - Handler om en gutt (Lelouch) som får evnen: Geass - "The ability to order anyone to do anything" Full Metal Panic! - Handler om en gutt som er krigsveteran som har fått i oppdrag å beskytte ei jente - Humor og action perfekt blandet sammen! Tengen Toppa Gurren Lagann Episk fortelling! vanskelig å forklare... anbefaler å klikke på linkene for å se nærmere på hva seriene handler om Ett annet tips kan være å se på animelisten i signaturen min - sjekk ut de som har fått score "10" Hjertlig! Skal ta en titt på alle sammen. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lelouch er også på engelsk Selvom det er epic fail å se en anime på engelsk, jeg blir litt kvalm av å fremme sånn atferd Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 han som spiller lelouch er han som spiller nero i dmc og karen i last remnant og i tosR. ikke at jeg har spilt de 2 siste på engelsk, men han karen var den eneste grunnen til at jeg lot hver=P hater han å fy så mye!XD bortsett fra i youtube clip av power rangers, da er han drit kulXD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå