Trollfjes Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Yeah, overskriften sier alt. Skal forklare hva jeg liker. Jeg har sett Wolf's rain, utrolig bra, men dårlig slutt. Jeg liker sånne type animer. Satt igjennom med en del spørsmål og følelser. Det jeg liker enda bedre er og kun sitte igjen med følelser. Jeg trenger en anime som er litt lang, spennende, gjerne ulver i serien, goodguy/badguy scenario. Hvertfall ha en serie som har masse med dyr å gjøre, spesielt ulver og gauper. Det er noe jeg synes er ekstra spennende. Trenger noen gode anbefalinger som fanger blikket mitt. Jeg er veldig kresen, har sett dragonball (40 ep's) og likte det svært lite. (Beklager om denne her er litt usaklig bare skriver opp alt jeg kan komme på av ting jeg liker.) Mvh. WildWolF^ Endret 6. desember 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 anime med ulver=P? lykke til med å finne det=P world destruction hadde snakkende dyr i seg.., mulig det hjelper=P? men for resten av tinga, hvis du bare vil ha en lang (spennende delen er åpen for diskusjon) anime med good guy/bad guy scenario er vel de fleste tv tokyo shounen serier passende. naruto, pokemon, bleach, one piece. hvis du vil sitte igjen med følelser kan du vel prøve saikano? casshern? og hvis du vil ha noe sånn som zelda.. er du nok screwed da og=P Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 anime med ulver=P? lykke til med å finne det=P world destruction hadde snakkende dyr i seg.., mulig det hjelper=P? men for resten av tinga, hvis du bare vil ha en lang (spennende delen er åpen for diskusjon) anime med good guy/bad guy scenario er vel de fleste tv tokyo shounen serier passende. naruto, pokemon, bleach, one piece. hvis du vil sitte igjen med følelser kan du vel prøve saikano? casshern? og hvis du vil ha noe sånn som zelda.. er du nok screwed da og=P Wolf's rain hadde ulver... til viss grad. Ulvene var vel der 5% av tiden serien varte Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) tekte bortsett fra wolfs rain=P åja, jo. prøv kino no tabi - the beautiful world- der sitter du nok ikke igjen med noe annent enn følelser på slutten=P og så vidt jeg husker var det en snakkende ulv i 1-2 episoder. edit; hund** Endret 29. juni 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 tekte bortsett fra wolfs rain=P åja, jo. prøv kino no tabi - the beautiful world- der sitter du nok ikke igjen med noe annent enn følelser på slutten=P og så vidt jeg husker var det en snakkende ulv i 1-2 episoder. edit; hund** Bare i 1-2 episoder? Det er jo ingenting :S Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) joa, men den tilhørte en badass kar, så det går greit. og er nok flere hunder/ulver med og, men den der husker jeg spesifikt. husker også en hare hvis det hjelper? dog den snakket ikke edit; casshern som jeg nevte over; hovedpersonen har en hund.. som kan transforme til et fly/båt/drill-tank-ting Endret 29. juni 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg har ikke sett Wolf's Rain og har dermed ikke mye grunnlag for å anbefale noe, men av animer som har en typisk good guy/bad guy story likte jeg personlig Trigun veldig godt. Den har ikke noe med dyr å gjøre, men kanskje faller den i smak likevel? Bare vær klar over at hovedpersonen (Vash) kan oppleves som overstadig tullete i begynnelsen, før man kommer skikkelig inn i historien. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 pokemon handler om dyr!=O glemte!=O og i bleach er det en sånn hundekar som er sinnsykt badass. summonen hans er et menneske=P Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 pokemon handler om dyr!=O glemte!=O og i bleach er det en sånn hundekar som er sinnsykt badass. summonen hans er et menneske=P Pokemon blir litt barnslig i forhold til hva jeg liker. Jeg vil ikke ha mye slåssing osv. HVERTFALL ikke med pistoler osv. Greit med slåssing, men til viss grad. Ikke som i dragonball der det går av en episode til å "charge" en fight for å så bruke 3 episoder på selve fighten, heller bare 5 min maks. Wolf's rain likte jeg i grunn særskilt godt. Slutten forstår jeg først nå, temmelig dårlig slutt fordi den slutter ikke som den blir forklart på slutten. De skal gjennopprette noe, men så blir alt som før for å si det uten å røpe noe. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 da burde du holde deg unna trigun=P og tv tokyo shounener.. *shivers*. se casshern. selv om den er langt fra svart og hvit når det kommer til good guy/bad guy. eller kino no tabi selv om det aldri er noe konflikt der Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 da burde du holde deg unna trigun=P og tv tokyo shounener.. *shivers*. se casshern. selv om den er langt fra svart og hvit når det kommer til good guy/bad guy. eller kino no tabi selv om det aldri er noe konflikt der Uhm, så hvilke serier anbefaler du? Litt dårlig tegnsetting så litt vanskelig å lese Sånn ikke for å være frekk altså. Veldig takknemmelig tho'. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) casshern sins - ganske dyp serie (24 episoder) | casshern 2004 (hunden er ikke med der=\) favoritt live action filmen min noen sinne. (en av karakterene er en hund) world destrucition - morsom og spennende (13 episoder) - handler om humanoide dyr kino no tabi - en jente som drar fra land til land og reflekter over kulturforskjeller og slikt (fictionelle land) (12 episoder) (ikke noe dyr der..=P (såvidt) men nevnt den 2x så kan ikke la hver å nevne på nytt) Endret 29. juni 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 casshern sins - ganske dyp serie (24 episoder) | casshern 2004 (hunden er ikke med der=\) favoritt live action filmen min noen sinne. (en av karakterene er en hund) world destrucition - morsom og spennende (13 episoder) - handler om humanoide dyr kino no tabi - en jente som drar fra land til land og reflekter over kulturforskjeller og slikt (fictionelle land) (12 episoder) (ikke noe dyr der..=P (såvidt) men nevnt den 2x så kan ikke la hver å nevne på nytt) Tusen hjertelig. Skal ta en titt på det imorgen. Flere forslag? Ser at dette er svært korte, så de går jo unna fort også. Regner med å få sett ferdig 2 styk.. Har dere noen med ca. 100 episoder? InuYasha, er denne å anbefale? PS: Takk igjen for bidraget, du er en knupp! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 add meg på msn så kan jeg hjelpe mye bedre=P inuyasha? jeg likte ikke, men det er jo ikke forsåvidt en dårlig serie. går under shounen-sjangeren, jeg er ikke en stor fan av den sjangeren=\ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 100 episoder? nei, desværre. men har en veldig spennende (og TREIIG!!) serie på 72 episoder, det er det beste jeg kan gjøre (Monster). serier som blir 100 episoder er bare de som finner på handlingen underveis, og de er alltid mye dårligere. og siden du ikke liker slåssing; serier som er uendelige handler veldig veldig veldig ofte om slåssing:P Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg kommer på to serier som passer: Natsume Yuujinchou og Spice and Wolf Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg kommer på to serier som passer: Natsume Yuujinchou og Spice and Wolf Englesk? Er det å finne et sted? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Samtidig kan vi droppe at det må være med ulver og snakkende dyr. Samt det med zelda. Men det er greit om det er med. Dropp det med følelser også, tror det ble misforstått litt ^^, Endret 2. juli 2009 av WildWolF Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bli animemember av Crunchyroll! Masse serier du kan se på da, billig og lovlig Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 PS!: ---Jeg vet ikke om disse seriene kan skaffes i Engelsk tale--- men isåfall kan jeg anbefale: Code Geass - Hangyaku no Lelouch - Handler om en gutt (Lelouch) som får evnen: Geass - "The ability to order anyone to do anything" Full Metal Panic! - Handler om en gutt som er krigsveteran som har fått i oppdrag å beskytte ei jente - Humor og action perfekt blandet sammen! Tengen Toppa Gurren Lagann Episk fortelling! vanskelig å forklare... anbefaler å klikke på linkene for å se nærmere på hva seriene handler om Ett annet tips kan være å se på animelisten i signaturen min - sjekk ut de som har fått score "10" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå