Tunky Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Heisann. Jeg skal på festival i morra, og fikk kjøpt en billett hvor fylket sponset en del av prisen (de gjør det på forskjellige kulturarrangementer). Betingelse for billetten er at jeg bor i fylket og er mellom 16-20 år. Jeg har leg på at jeg er 16, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "bevise" at jeg bor i fylket. Jeg har tenkt på å ta med busskortet (der står det at jeg har krav på skoleskyss mellom skolen og bysentrum i byen jeg bor i). Det finnes vel egentlig ingen leg med bosted, så det må vel duge, eller? Andre tips? - Knewt. Lenke til kommentar
signii Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Pass? Der står det i alle fall hvor det er utstedt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Har tenkt på det, men jeg er litt tvil om jeg gidder å dra med meg passet på festival. Lenke til kommentar
signii Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jaja, hva gjør man ikke for å få ting billigere? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du ringe folkeregisteret. Du få bostedsattest. Det muligens være for sent nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Tja. Dro med meg passet, men hadde ikke trengt det. Viste aldri noe leg, verken for bosted eller alder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå