Gå til innhold

Innkjøp av ny gamermus - står mellom razer eller roccat , trenger hjelp og erfaringer!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal nå gå til innkjøp av en ny gamermus siden jeg er blitt så lei av G9 musa fra logitech. Så da skal jeg enten kjøpe Roccat sin gamer mus eller Razer sin gamer mus

Det jeg syntes er viktig er:

- Design

- Brukervennelighet

- Komfort

- Litt på prisen

- Hastighet

- Programvaren

- Størelsen

- Knapper på musen

Så kan noen komme med noen meninger om hvem jeg burde kjøpe? noen erfaringer spessielt fra roccat sin? har hørt litt av hvert om den...

Takk for svar!

mvh

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har testet en Razer mus som er nesten lik og en Roccat Kone, og Roccaten var klart best på det meste: Pris, behagelighet, utseende, drivere og tåler en støyt.

Ja, Kone virker som en veldig god mus, men mange har hatt problemer med ødelagt hjul opptil flere ganger på rad :ermm:

Jeg ville nok aldri gått for Mamba, prisen er syk, men mindre du driver med veldig seriøs gaming.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

jeg har hørt mange si at roccat ryker fort (på forskjellig punkter), derfor kjøpte jeg meg razer deathadder i går, og er veldig fornøyd allerede nå. veldig behagelig med både qpad ct og steelseries qck+.

Lenke til kommentar

Jeg har Roccat cone. Er ikke helt fornøyd med den, jeg hadde den med på tur til hytta for å kunne fære på dataen min der( vi har bare en laptop med tuchpad der) når jeg var der funket den fint, men når jeg kom hjem igjen funket den ikke. Den ville ikke lyse den reagerte ikke på hvordan vekt som var inni og den funket rett og slett bare ikke, laseren var og ødelagt. så jeg sitter bare med en gammel mus nå. Den ble ødelagt bare etter noen uker etter at jeg hadde kjøpt den for 599kr på binders. Så jeg ble ganske skuffet over kvaliteten. Jag har hørt mye bra om G9 musen og MX518, men alle jeg kjenner som har hatt G5 sier det er utrulig dårlig kvalitet på kabelen.

Lenke til kommentar
G9 er bra den, men den er altfor liten selv om man har små hender. Man blir sliten i hånda fordi det er så dårlig støtte på bakenden. Scrollehjulsklikken har også kilt seg fast på min G9.

Jeg har Saitek Cyborg, den er veldig praktisk siden man kan stille inn størrelsen som man vil:

Se filmen hos Youtube

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...