Gå til innhold

Samsung LE40B535 til 5995,- kr. Bra TV?

Anbefalte innlegg

Bytte til, snakk om 5+sek for bytte av kilde. Jeg har ihverfall ikke oppdaget noe spesielt med input lag.

5 sekunder? Det er jo voldsomt!

Jeg skifter ofte mellom TV (analog?) og Getboxen - og det hadde vært surt å måtte vente 5 sekunder for hver gang jeg skifter kilde her... Men kanskje det er et forbigående problem, når absolutt alle kanaler går i svart...?

Noen som kan kommentere litt om hvordan TVen er på sportssendinger (fotball)? Merkes det at den mangler 100hz?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ser at komplett selger Samsung LE40B535. Er dette en grei TV til PC og film bruk? Skal bruke den litt til surfing, media center, tv og film.

Har sett litt på Samsung 50PS3000 også, men lurer på om ikke denne blir litt for stor i leiligheten min.

Hvilken er best av disse to, ytelsemessig, og hvilken bør jeg velge med tanke på avstand? Mest sannsynlig vil avstanden bli 3 meter.

Solgte de denn i juni for 6000 kr???

Jeg var ut å kikke på tv spesielt billige samsung lcd fullhd.

Det jeg reagerte på var et elendig sortnivå.

Ekspeditrisene mente LG var et bedre kjøp blandt billigtv´ene.

Hun virket som hadde peiling, ble ikke handel da men.

Sortnivå må da vere det viktigste, men hva med 100 hz? Er det noe som er viktig og i hviken bruk er det viktig?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lurte på det samme selv, skal brukes mest til å se på film/serier, og hvordan er det å koble den til laptop? Funker det greit å spille/surfe på nettet på den?

Også var det noen som snakka om at den ikke fungerte bra hvis man ikke hadde GET eller canal digital, jeg har viasat, blir det noe problemer?

Lenke til kommentar

Kjøpte den i selv i dag rett etter åpningstid kl 0700. Tvene ble ribbet fra hylla, så tror ikke det er en eneste en igjen (Tromsø). Tilbudet var jo ikke så veldig bra egentlig, da jeg mener jeg har sett enten komplett eller dustin kjøre samme pris i romjulen, men nå fikk jeg den uten frakt og har samtidig en enklere plass å sende den om det er noe galt. Så på bekostning av søvn går det altså i pluss uannsett :p.

Tven er veldig bra den. Fargene kan være litt VEL sterke, da særlig hvit sånn rett ut av esken, men ellers veldig bra. Analog kabel-tv var selfølgelig bare sorgen, men vurderer CAM-slott da tven faktisk har støtte for Canal Digital.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...