simson Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Bytte til, snakk om 5+sek for bytte av kilde. Jeg har ihverfall ikke oppdaget noe spesielt med input lag. 5 sekunder? Det er jo voldsomt! Jeg skifter ofte mellom TV (analog?) og Getboxen - og det hadde vært surt å måtte vente 5 sekunder for hver gang jeg skifter kilde her... Men kanskje det er et forbigående problem, når absolutt alle kanaler går i svart...? Noen som kan kommentere litt om hvordan TVen er på sportssendinger (fotball)? Merkes det at den mangler 100hz? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Noen som vet hvordan man slår av sidepanelknappene på TV`en. Ungene liker å slå av tv`en hele tida. Veldig takknemlig hvis noen vet noe.. Lenke til kommentar
netted Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ser at komplett selger Samsung LE40B535. Er dette en grei TV til PC og film bruk? Skal bruke den litt til surfing, media center, tv og film. Har sett litt på Samsung 50PS3000 også, men lurer på om ikke denne blir litt for stor i leiligheten min. Hvilken er best av disse to, ytelsemessig, og hvilken bør jeg velge med tanke på avstand? Mest sannsynlig vil avstanden bli 3 meter. Solgte de denn i juni for 6000 kr???Jeg var ut å kikke på tv spesielt billige samsung lcd fullhd. Det jeg reagerte på var et elendig sortnivå. Ekspeditrisene mente LG var et bedre kjøp blandt billigtv´ene. Hun virket som hadde peiling, ble ikke handel da men. Sortnivå må da vere det viktigste, men hva med 100 hz? Er det noe som er viktig og i hviken bruk er det viktig? Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Digitalfjernsynssertifisering: HD ready Er det noe særlig da? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 bumper denne tråden ihåp om flere svar Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) 4995 ,- på elkjøp nå. Verdt å kjøpe til den prisen, eller får man noe bedre? Gi meg innspill. Kjøpes lørdag om ingen kontrer. Endret 31. desember 2009 av aunmar Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Denne tven er verdt til og med 6000 så defentlig! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Blir kjøp i morgen 4999,- på elkjøp ;D Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lurte på det samme selv, skal brukes mest til å se på film/serier, og hvordan er det å koble den til laptop? Funker det greit å spille/surfe på nettet på den? Også var det noen som snakka om at den ikke fungerte bra hvis man ikke hadde GET eller canal digital, jeg har viasat, blir det noe problemer? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Leste også det der, men tror det gikk mer på analoge signaler (det før riks tv). Så om du sitter med eksterne dekodere osv. funker det nok knall. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det bare å plugge den rett i veggen uten GET boks? Får man digitale signaler da med den innebygde dekoderen? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen som vet hvor lenge elkjøp vil ha den på tilbud? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kjøpte den i selv i dag rett etter åpningstid kl 0700. Tvene ble ribbet fra hylla, så tror ikke det er en eneste en igjen (Tromsø). Tilbudet var jo ikke så veldig bra egentlig, da jeg mener jeg har sett enten komplett eller dustin kjøre samme pris i romjulen, men nå fikk jeg den uten frakt og har samtidig en enklere plass å sende den om det er noe galt. Så på bekostning av søvn går det altså i pluss uannsett . Tven er veldig bra den. Fargene kan være litt VEL sterke, da særlig hvit sånn rett ut av esken, men ellers veldig bra. Analog kabel-tv var selfølgelig bare sorgen, men vurderer CAM-slott da tven faktisk har støtte for Canal Digital. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvordan er bildet etter man har kalibrert tvn? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, ble ikke kjøp. Måtte ha digital dekoder fra Get og abn. Jeg er 16 år og gidder IKKE betale masse i mnd. for å se på TV Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er man virkelig nødt til det? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jepp, i følge n00bs på Elkjøp er det det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Phøh. Alt de prøver på er å selge deg Get-boks. Elkjøp er noen svindlere, lyger så det renner av seg. Kan jo godt stemme det de sier i dette tilfellet, men jeg er vant med Elkjøp slik. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan er bildet etter man har kalibrert tvn? ingen som har kalibrert den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå