Torjus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ser at komplett selger Samsung LE40B535. Er dette en grei TV til PC og film bruk? Skal bruke den litt til surfing, media center, tv og film. Har sett litt på Samsung 50PS3000 også, men lurer på om ikke denne blir litt for stor i leiligheten min. Hvilken er best av disse to, ytelsemessig, og hvilken bør jeg velge med tanke på avstand? Mest sannsynlig vil avstanden bli 3 meter. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Lurer på deg samme selv. De har forresten samme TV til samme pris på MPX.no LINK På komplett koster den 5999,- etter 25% rabatt På MPX koster den 5999,- uten 25% rabatt. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Lyst på denne jeg også. Så hvis noen har den eller vet om en grei test av den,så post i vei Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 På komplett koster den 5999,- etter 25% rabattPå MPX koster den 5999,- uten 25% rabatt. Ordet rabatt er jo ganske mye brukt i juksekampanjer, så skjønner ikke helt hvis folk bryr seg om det. Det blir jo brukt også når elkjop eller komplett for den saks skyld setter prisen opp 25% for deretter å senke den til 25% mindre å selger "tingen" til samme pris med rabatt...... Levis 501 koster rundt 150kr eller litt mindre inn til butikk og ble gjerne solgt for 600 kr. Så hvis de satte prisen ned til 499kr så var jo det helt fantastisk. Juks og fanskap hele rabatt opplegget. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 jeg fikk 46 tommeren av denne tven for 1 uke siden. veldig bra tv. anbefalles Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har nettopp hatt bursdag + at jeg får penger fra forsikringa fordi mobilen min ble stjålet. Så her er tegninga: Bursdag penger + billig dritt mobil = Mye penger, som også = Samsung LE40B535 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Lyst på denne jeg også.Så hvis noen har den eller vet om en grei test av den,så post i vei smile.gif Se litt lenger ned på siden, der står det Produktanmeldelser. Endret 30. juni 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Satt selv og vurderte denne tv-en, skatte penger på konto som brenner da vett. Men mitt store spørsmål er om det er sansynlig at denne tv-en vil falle mer i pris? Har vært ute for å sett en tv 7000,- ene uka så en måned senere ligger den til 5000,- .. Litt kjedelig om det kommer noe bra tilbud på denne litt etter at jeg har handlet. Endret 1. juli 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vil alltid komme noe billigere og bedre. Samsungen ser ut som et meget godt tilbud pr i dag. Om jeg skal spekulere så tror jeg ikke du kommer til å få den noe særlig billigere om en mnd. Pga den forholdsvis lave prisen tror jeg du vil tape betydelig mer i kr om du kjøper en annen dyrere tv. Tapet, om du ser det slik, er jo "bare" 6000 kr. Skal ikke se bort i fra at den er dyrere om en mnd om etterspørselen tar av. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det har du nok rett i, men det jeg ellers tenkte på var om denne modellen var gammel, eller om den var relativt ny. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 https://prisguiden.no/product.php?p...amp;view=prices Er en ny modell Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Riktig, tenkte ikke på å se etter der.. Men jeg er fortsatt veldig i tvil om jeg skal handle Har også planer om en htpc til denne, bl.a.. Men samtidig er det ikke mer enn "6000" heller.. Ganske rimelig mtp. hva de fleste andre butikker tar betalt.. En annen ting som går igjennom hodet mitt er fotball sesongen som nermer seg i England, kanskje vi får tilbud som topper denne? Men tviler litt på det.. Uansett ser jeg det slik at den er verdt pengene, bra med muligheter og tilkoblinger, noe som er et "must have" på noe slik. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Var på åpningsdagen til lefdal i kristiansand i dag, endte opp med LG 50PQ3000 Lenke til kommentar
benlen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Lurer sel på den Samsung LE40B535 eller Sony Bravia KDL-40V5500 http://prisguide.audiovisuelt.no/product.p...roductId=108584 Lenke til kommentar
CFALive Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe denne tv`en. Ser at de selger den til samme prisen også på datakjeden. Datakjeden Her er også prishistorikken: Lenke til kommentar
CFALive Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Samsung LE40B535 Jeg vurderer også å kjøpe denne tv`en, ser at de har flere steder med ca. samme pris. Blandt annet Datakjeden: Datakjeden samsung Her er også prishistorikken: Prishistorikk Edit: OPS! Beklager dobbelpostingen der, kom borti noe før jeg var ferdig. Trodde jeg fikk stoppet den før, menmen Endret 8. juli 2009 av CFALive Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som har testet/sett noen tester av denne enda? Kjøpte meg nettopp denne og har kanskje begynt å angre litt på at jeg ikke tok 40"... (Sitter ganske nærme tven så derfor tok jeg 32".) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Foreldrene mine har akkurat kjøpt seg denne tv'en og de er veldig fornøyde hvertfall Edit: Kan vel legge til at det var for nøyaktig 2 uker siden, og at den da var på supertilbud hos Netshop til 6995,- Komplett hadde da den til godt over 7k (mulig også over 8k), så tilbudet er bra Modellen er også relativt ny, mars/april. Prisen har vel sunket mye pga LED-tv'ene til Samsung har blitt ganske så populære Endret 9. juli 2009 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Rastløs som jeg her så har jeg nå bestilt Samsung LE40B535 og opprettet angrefristforespørsel for LG tven. Jeg åpnet pakken med LG tven og la den forsiktig på sofaen for å se på størrelsen før jeg pakket den ned igjen, ingen plastikk fjernet og alt intakt. Skal være textbook-angrefrist sak det ja? Litt kjipt å plutselig stå med to tver.. Endret 9. juli 2009 av Barry White Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vil si at: ved siden av angrefrist i ordboka står dine handlinger som eksempel på hva man kan gjøre Angrefristen er jo nettopp der siden du ikek har noen mulighet til å teste produktet (eller ta det i åsyn (eller hva det heter)) før du har kjøpt det. Enkel test / se hvordan det faktisk ser ut er helt greit. Lykke til med Samsungvalget. Regner med at du blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå