tigergutten Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som har tips om trådløs alarm til bolig? Bor i leilighet, og ser for meg 3 PIR-detektorer, en sirene, en sentral og en fjernkontroll for å sette på alarmen. Det er også greit om det er en to-zone alarm, slik at jeg kan ha på alarmen i bodene selv om jeg er hjemme. Fint om dere har noen dere har erfaring med. Er tidligere elektriker, så montering er ikke noe problem. Utfordringen blir at det er så mye dritt-utstyr der ute. På forhånd takk for tips. Lenke til kommentar
comsy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 icas ja 80 serien tilfredsstiller alle dine krav. kan også settes opp med kameradetektor, og det er en kombialarm som også dekker brann delen. Er Fg godkjent Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 tusen takk for svar comsy. Jeg finner siden deres, men ingen priser på siden. Har du erfaring med produktet? Brannalarm har jeg allerede, trenger kun en enkel og greit innbruddsalarm med trådløse detektorer. Lenke til kommentar
comsy Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Selges kun gjennom autoriserte montører (alarmselskap og elektrikere) Har solgt og montert dette til en rekke kunder og hos meg selv, og det er et pålitelig og stabilt/ driftsikkert system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå