sammy70 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har en trådløs ISDN telefon og planlegger å gå over til analog linje igjen. Kan jeg da bruke telefonen min? Eventuelt med en slags adapter eller noe sånt? Takker for svar :wink: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Tror ikke det er mulig nei. PS. Du finner sikkert hauger med analoge telefoner på sorteringen på søppelplassen. Gratis selvfølgelig! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har en trådløs ISDN telefon og planlegger å gå over til analog linje igjen. Kan jeg da bruke telefonen min? Eventuelt med en slags adapter eller noe sånt?Takker for svar :wink: Tror ikke det går. Og hvis det fantes en adapter, koster den sikkert endel gryn. Men du har egentlig et luksusproblem. Du kan greit selge den telefonen på QXL for 1000-1500,- og kjøpe en god analog trådløs for samme prisen. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Ok, takker :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Du kan ikke bruke en isdn tlf på analog linje. Det finnes ikke noen adaptere fra Analog til ISDN heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå