kairobin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Litt usikker på om dette er rette plassen i foument til å spørre om dette, men får vel flytte den hvis det blir for gale ;-) Eg holder på å lage www.cache.no, og den er basert på joomla.Men har litt problemer med å bytte fargene på templaten, skal ha samme oppsett o.l.. Men vil ha blåe farger istedenfor. Noen som har en god ide ? BTW: Er helt fersk på dette så dette blir nytt og spennende prosjekt og få til smile.gif Takker for alle innkommende svar ;-) Endret 29. juni 2009 av kairobin Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ettersom linken ikke virker, blir dette et skudd i blinde, men er det noe som dette du tenker på? Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 I Joomla! er alle templates lokalisert under /templates/. Den templaten du benytter for øyeblikket heter beez division(?), og er såvidt jeg husker noe kronglete (benytter flere stilark, samt browserkompatible stilark). Men det er i mange templates valg om å endre innstillinger i back-end. Gjør dette først, så vil du trolig få en viss anelse om hvilket stilark du deretter skal redigere for å oppnå de endringene du ønsker. Ville forøvrig gått for en annen template som utgangspunkt, da du trolig ønsker en template med færre og enklere stilark som et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
kairobin Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Tusen takk for svarene, skal se hvilken endringer som eg får gjort i helgen, vente litt til godværet forsvinner på mandag ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå