Gå til innhold

Tid taging i premiere pro

Anbefalte innlegg

Hei.

Var på bane treff i helgen og filmet litt onboard kjøring, sitter og redigerer litt.

Og det hadde vært veldig gøy og hatt tiden på bilene, at jeg kunne legge inn en klokke som startet når bilen startet og stopper når den var i mål og viste tiden.

Prøvde meg litt med "Timecode" i premiere, men ble ikke klok på det, for den startet når klippet startet, og jeg fikk den ikke til og stoppe og vise tiden når bilen var i mål.

Takker for hjelp her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg inn et nytt layer med en tikkende klokke på, som du plasserer nederst i hjørnet eller noe slikt. Så kan du starte/stoppe/flytte den når som helst. Om du har en stoppeklokke kan du filme den med kameraet ditt, og bruke det i det separate layeret.

Skjønner du hva jeg mener? : P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Legg inn et nytt layer med en tikkende klokke på, som du plasserer nederst i hjørnet eller noe slikt. Så kan du starte/stoppe/flytte den når som helst. Om du har en stoppeklokke kan du filme den med kameraet ditt, og bruke det i det separate layeret.

Skjønner du hva jeg mener? : P

Forståt hva du mener, men det vil bli veldig vanskelig med riktig lysetting osv på klokka. må være en enklere måte og fikse det på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...