martinehkn Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vet noen om det finnes noen steder som låner ut hunder for en eller et par dager? Kan ikke ha hund selv, siden flere i familien er allergiske... På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvorfor vil du låne en hund? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ta kontakt med Foreningen for omplassering av dyr. De trenger ofte folk til å lufte og være sammen med hunder der Lenke til kommentar
martinehkn Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Ta kontakt med Foreningen for omplassering av dyr.De trenger ofte folk til å lufte og være sammen med hunder der det hørtes helt fantastisk ut, men det er desverre litt for langt unna.. Vet du om det er noen i eller i nærheten av Oslo? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Funker som gull. Var der tidligere i år og lånte et par bikkjer for å gå tur. Trivelig! http://www.fod.no/viewPage.php?page=11 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har du ikke en nabo eller noe som du kan passe hunden til av og til? Eventuellt gå turer og slik? For lenge siden kunne jeg ikke ha hund selv. Da satte jeg inn en annonse på dyrenett hvor jeg tilbød meg å passe hunden til folk gratis. Fikk flere henvendelser Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hvor bor du hen? Låner ofte ut bikkjer som turkamerater til folk jeg vet er snille. Endret 2. juli 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den gang bodde jeg i Stavanger Nå i dag bor jeg i Kristiansund. Selv er jeg VELDIG kresen på hvem som får låne hundene mine. Hønemor som jeg er Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Mente egentlig trådstarter, men nå ser jeg at han bor nær Oslo Endret 2. juli 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå