OPL Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 På brystet mitt er det en hvit flekk på en størrelse med en 1 kroning, den er veldig blek i forhold til resten av huden. Det har også vokst hvitt hår akkurat der, mens resten av brysthåret er mørkt. Noen som vet hva dette kan være ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er en pigmentløs flekk. Kan komme av flere grunner. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Det er nok et veldig mildt tilfelle av vitilligo. En veldig mystisk sykdom/tilstand som legene fremdeles ikke helt forstår, som gjør slik at enkelte deler av huden ikke vil lage pigmenter. Men det er helt ufarlig. Ser bare litt rart ut. Det finnes kremer som vistnok funker for noen, andre klarer å fjerne flekkene etter et par år med soling. Men det er veldig individuelt hva som funker, hvis noe funker i hele tatt Hos meg dekker det ca. 1/10 av kroppen og jeg har hatt det siden jeg var 5-6 år. Bare vært glad du ikke er mørk og ikke har det i ansiktet : Eller det kan bare være en hvit flekk. Kanskje det er andre ting enn vitiligo som skaper slikt. Ikke vet jeg. Endret 29. juni 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå