DMN Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hele startet for nøyaktig et år siden, jeg var på sydentur og møtte en jente første kvelden ute. Denne jenta delte jeg resten av av ferieuken min med, og vi rota en del. Det rare var at hun egentlig ikke var min type i det hele tatt, ikke spesielt fin med andre ord, og nei, jeg er ikke en overfladisk person, har bare som regel litt høye standarer. Vi utvekslet msn adresser og har fremdeles kontakten oppe i dag, og hadde det ikke vært for at jeg nylig fikk en bot, så skulle jeg møtt hu på samme ferieoppholdet som i fjor, neste uke. Jeg er sykt opphengt i denne jenta, og det er heller ikke vanlig for meg. Jeg føler det samme fra hun og kontakten er alltid på topp. Jeg vet hva du tenker, du tenker jeg sikkert er en taper som aldri får meg noe, og ble stein forelska i den første jenta som glapp meg tungen. Men jeg har hatt 2 korte forhold (bare fysiske) siden i fjor sommer, og senest forrige helg våknet jeg opp hos en jente jeg aldri har møtt før. Jeg er fast bestemt på å se denne jenta igjen, ser allerede etter flyturer til hjemlandet hennes nå til høsten, for å besøke hun et par uker. Og hun har sagt flere ganger at jeg er hjertelig velkommen og at hun blir sur hvis jeg bare spøker med hun. Jeg greier ikke å forstå hvorfor jeg er så opphengt i å se hun igjen, er det noen som har et par ideer om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Angua Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hele startet for nøyaktig et år siden, jeg var på sydentur og møtte en jente første kvelden ute. Denne jenta delte jeg resten av av ferieuken min med, og vi rota en del. Det rare var at hun egentlig ikke var min type i det hele tatt, ikke spesielt fin med andre ord, og nei, jeg er ikke en overfladisk person, har bare som regel litt høye standarer. Vi utvekslet msn adresser og har fremdeles kontakten oppe i dag, og hadde det ikke vært for at jeg nylig fikk en bot, så skulle jeg møtt hu på samme ferieoppholdet som i fjor, neste uke. Jeg er sykt opphengt i denne jenta, og det er heller ikke vanlig for meg. Jeg føler det samme fra hun og kontakten er alltid på topp. Jeg vet hva du tenker, du tenker jeg sikkert er en taper som aldri får meg noe, og ble stein forelska i den første jenta som glapp meg tungen. Men jeg har hatt 2 korte forhold (bare fysiske) siden i fjor sommer, og senest forrige helg våknet jeg opp hos en jente jeg aldri har møtt før. Jeg er fast bestemt på å se denne jenta igjen, ser allerede etter flyturer til hjemlandet hennes nå til høsten, for å besøke hun et par uker. Og hun har sagt flere ganger at jeg er hjertelig velkommen og at hun blir sur hvis jeg bare spøker med hun. Jeg greier ikke å forstå hvorfor jeg er så opphengt i å se hun igjen, er det noen som har et par ideer om hva dette kan være? sannsynligvis er du offer for en forelskelse som har blitt sterkere fordi dere bor så langt fra hverandre. avstanden fører til at du ikke ser de dårlige sidene hennes, samtidig som den også gjør at du kan forestille deg henne akkuratt som du vil og huske bare de gode tingene. den eneste måten å finne ut om det er noe å basere et forhold på er å møte henne igjen. men forbred deg på at du kan bli skuffa, og at hun ikke er akkuratt som du husker henne lykke til Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg vet hva du tenker, du tenker jeg sikkert er en taper som aldri får meg noe, og ble stein forelska i den første jenta som glapp meg tungen. Men jeg har hatt 2 korte forhold (bare fysiske) siden i fjor sommer, og senest forrige helg våknet jeg opp hos en jente jeg aldri har møtt før. Basert på tekstbiten virker det ikke som du er så heavy forelsket men =/ Selv om et menneske har sine behov, og du ikke har sett henne på et år. Snakker bare av egne erfaringer her, er jeg forelsket og har noen i siktet gidder jeg ikke/er ikke interessert i å drive på med andre.. Delvis enig med Angua her. Er ikke sikkert piffen kommer til å være der om du drar og besøker henne. Slik du beskriver det høres det ut som en forelskelse (dog, det kan jo like mye være en msn/telefon-forelskelse). Jeg foreslår at du drar, om du føler du har råd til det. Blir det dødt, så blir det dødt.. da angrer du litt der og da, men tenker ikke stort på det senere. Om du ikke møter henne igjen derimot, kan du ende opp med å angre en lang stund og lure på hvordan dette kunne ha utviklet seg... Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Har aldri hatt noe problem med å skille sex og følelser, så tenker ikke helt sånn.. Ser bare på sex som et fysisk behov vi alle har. Men ja sant nok, skal greie å ha råd til det, er jo gratis opphold tross alt. Og ja enig i at det er bedre å bare finne ut om det faktisk er noe der enn å angre på muligheten senere, takk folkens. Selvom jeg enda ikke helt fatter hvorfor jeg føler som jeg gjør! Lenke til kommentar
Angua Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 hey, forelskelse er ikke rasjonelt. følelser kan vanskelig forklares. men hvis du tiltrekkes av spenning ved det ukjente, så kanskje det ikke er så vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer! Det du føler er følelser! Er ikke noe merkelig og uvanlig fenomen at man treffer en person man vil annet med enn bare sex. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Ye, var nylig en uke og besøkte hun, bodde med familien og erfarte en helt super kultur som tok meg imot med åpne armer! Etter et par dager endte det med at vi satt der og snakket om det åpenbare problemet, avstanden. Det føltes ganske nytteløst å bygge opp et forhold med så lange avstander.. Så sitter nå her i norge med enda flere spørsmål på ossen i hælvette dette skal løse seg, AAAARHG blir gal.. Lenke til kommentar
terroristen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ye, var nylig en uke og besøkte hun, bodde med familien og erfarte en helt super kultur som tok meg imot med åpne armer! Etter et par dager endte det med at vi satt der og snakket om det åpenbare problemet, avstanden. Det føltes ganske nytteløst å bygge opp et forhold med så lange avstander.. Så sitter nå her i norge med enda flere spørsmål på ossen i hælvette dette skal løse seg, AAAARHG blir gal.. Ble det det no på deg el? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er der en mulighet for at dere kan flytte nermere hverandre en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Heh joa, men det må bli etter 2 kanskje 3 år, starta akkurat på bacheloren.. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du får trøste deg med at jeg venter på ei i England skal bli ferdig på universitetet, og det er 2 år igjen Så jeg skjønner deg veldig godt om du ikke klarer å vente så lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå