Gå til innhold

Forslag til liten kameraveske

Anbefalte innlegg

Noen som har et godt forslag til en kameraveske som er litt kompakt men som allikevel får plass til i alle fall kameraet og kanskje to linser?

Har for øyeblikket et Olympus E-520 med 14-42mm og 70-300mm. Har en større sekk som er kjekk på turer osv, men kunne tenkt meg noe smått og mer kompakt til når en for eksempel skal vandre rundt i et bryllupp, etc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menneh... er det ikke der jeg er? :ermm: Det var i alle fall planen... står "Forum > Digital foto og video > Objektiver, filtre, blits og utstyr" øverst her nå i alle fall, men kanskje jeg har blitt flyttet? I så fall, takk for det. For det var definitivt ikke meningen å lage rot her, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg liker kata sin. Jeg kjøpte meg DC 437. Den er dog noe liten, har bare plass til 1 ekstra linse i veska. Så tror egentlig den litt større versjonen er ypperlig. Veska har fin design, har med trekk for om det regner kraftig, har mulighet for å "modifisere" rommene selv og egne lommer til minnekort osv.

Skal vi se. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347328

anbefaler dog at man sjekker den litt opp og ser at det er god nok plass til utstyret man har tiltenkt den :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderte det samme og endte opp med Crumpler sin 6 million dollar home veske. Plass til 30D med batterigrep og Tamron 18-50 objektiv samt plass til 70-200 f4 og ekstern blits.

Er noen små lommer i tillegg hvor det er plass til batterier, filter etc.

Her er mer info om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...