Svish Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som har et godt forslag til en kameraveske som er litt kompakt men som allikevel får plass til i alle fall kameraet og kanskje to linser? Har for øyeblikket et Olympus E-520 med 14-42mm og 70-300mm. Har en større sekk som er kjekk på turer osv, men kunne tenkt meg noe smått og mer kompakt til når en for eksempel skal vandre rundt i et bryllupp, etc... Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ikke for å høre streng ut eller ta på meg rollene til moderatorer, men du er vel strengt talt på feil plass. Prøv deg på "objektiver, filtre og annet utstyr" (e.l.). Lenke til kommentar
Svish Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Menneh... er det ikke der jeg er? Det var i alle fall planen... står "Forum > Digital foto og video > Objektiver, filtre, blits og utstyr" øverst her nå i alle fall, men kanskje jeg har blitt flyttet? I så fall, takk for det. For det var definitivt ikke meningen å lage rot her, hehe. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Oi! Her måtte det ha kommet noe tull eller jeg må ha sett feil. Du er på rett plass nå ja, så du får unnskylde.. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Forøvrig fortsatt nysgjerrig på om noen har noen forslag! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Slenger meg på her. Har lyst på en liten og hendig veske jeg også der det er plass til to objektiver. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Crumpler har mange små og søte modeller. Jeg er fornøyd med mitt monster Daily XL, og vurderer å skaffe noe mindre også. Lenke til kommentar
affair Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg liker kata sin. Jeg kjøpte meg DC 437. Den er dog noe liten, har bare plass til 1 ekstra linse i veska. Så tror egentlig den litt større versjonen er ypperlig. Veska har fin design, har med trekk for om det regner kraftig, har mulighet for å "modifisere" rommene selv og egne lommer til minnekort osv. Skal vi se. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347328 anbefaler dog at man sjekker den litt opp og ser at det er god nok plass til utstyret man har tiltenkt den Lenke til kommentar
Cerik Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg vurderte det samme og endte opp med Crumpler sin 6 million dollar home veske. Plass til 30D med batterigrep og Tamron 18-50 objektiv samt plass til 70-200 f4 og ekstern blits. Er noen små lommer i tillegg hvor det er plass til batterier, filter etc. Her er mer info om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå