KriZZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Fikk lastet det ned på lørdag, sinnsykt fettt, og nei er ikke lei det da jeg ikke har PS2 Et spørsmål.... Der hvor man skal stjele tanksen... Er det bare til å pløye ned soldatene og stjele tanksen? Du må skyte han som sitter i tanksen. Så kan du ta den Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ok, så jeg trenger ikke å mose hele gjengen først? SÅ jeg kan skyte han i tanksen mens de henter smultringer, så bare løper jeg inn i tanksen før de får sjangs til å drepe meg? ..og det funker? Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Skal testes når jeg kommer hjem fra jobb, 1st thing! Lenke til kommentar
magneto Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Synes selv dette spillet er kult. Har kommet et godt stykke ut i det også nå. Digg musikk også. Kjøre Harley og høre på Michael Jackson, Bryan Adams og diverse er jo bare dødstøft. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Cossie : sjå privat messeage Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er generelt skeptisk til spill som er konvertert fra PS2, men dette kan jo være et unntak... Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Lenny: er av samme oppfatning, men VC er et unntak... Athelas Lenke til kommentar
DaDiABLO Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Angående det tanks spørsmålet, sett en bil forran militærparaden, da vil en fyr løpe ut fra tanksen og flytte bilen. Da har du muligheten til å hoppe inn i tanksen og ta'n Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Wæææ, måha! Har rundet GTA3 mangfoldige ganger (begynte igjen for femte gang (minst) igår), er vanvittig sugen på noe nytt i samme sjanger. Skal kjøpe spillet (selv om jeg nok skaffer den 'slemme' versjonen først, det som teller er å få spilt), det virker som om det er verdt hver krone. Og gamesmix.com pleier jo å ha fornuftige priser på 500kroners-spill... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg fikk det spillet "under disken" fra min lokale spiderman butikk 4 dager før Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hvis du følger etter folkene en stund så ser du at en person går inn på en cafe og da stjeler du tanksen. Lenke til kommentar
Billy_The_Kid Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 har problem med å installere spillet, får opp en boks der det står Alvorlig feil trykker ok og så detter jeg ut av installasjonen. Noen som har hatt samme problemet? Kjipe greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå