Stika7 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Hei, har et lite problem med pcen min Den er 1 måned gammel, og funker fint ganske bra Men... Når den blir brukt til spill, drar den de jeg har på ganske bra instillinger, men noen ganger (ganske ofte egentlig) starter det pluttselig å lagge (hvis det er slik det skrives )og det varer i sånn ca 5min, så går det greit igjen unten lagg, og deretter på igjen med 5min lagg... Info om pcen: Fujitsu Amilo DT Pa 3425-001 - AMD Phenom™ X4 9650 - 4GB RAM / 640GB Harddisk - GeForce G100 512MB - Gigabit Ethernet - Dvd-brenner - 20-i-1 kortleser - Vista Premium 64-bit Trodde det var noe med antivirusen eller noen for form for scanning av pcen, men det er det tydeligvis ikke... Noen som kan hjelpe?? Mvh Stian Endret 29. juni 2009 av Stika7 Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei, har et lite problem med pcen minDen er 1 måned gammel, og funker fint ganske bra Men... Når den blir brukt til spill, drar den de jeg har på ganske bra instillinger, men noen ganger (ganske ofte egentlig) starter det pluttselig å lagge (hvis det er slik det skrives )og det varer i sånn ca 5min, så går det greit igjen unten lagg, og deretter på igjen med 5min lagg... Info om pcen: Fujitsu Amilo DT Pa 3425-001 - AMD Phenom™ X4 9650 - 4GB RAM / 640GB Harddisk - GeForce G100 512MB - Gigabit Ethernet - Dvd-brenner - 20-i-1 kortleser - Vista Premium 64-bit Trodde det var noe med antivirusen eller noen for form for scanning av pcen, men det er det tydeligvis ikke... Noen som kan hjelpe?? Mvh Stian Hei! Har hatt det samme problemet, da fikk jeg til svar at det kunne være; Defekt PSU, ga ikke samme strøm -> GPU etc virker ikke maksimalt Ene RAM sloten eller brikken er defekt/funker iblandt, kobler ut og inn. GPU kjøler blir varm GPU jobber ikke like godt. Lenke til kommentar
Stika7 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Okay, takk! Hvordan fikser jeg det? Sende den på reperasjon eller noe? Kan bare litt datateori, ikke noe praktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå